Tolerance pervitinu
Kačka
Zdravím, před dvěmi měsíci jsem si dala svoji první čáru pika. Dávala jsem si vždy o víkendy, málo kdy o týden a k tomu mi před týdnem skončila moje 30 denní pauza. Když jsem si dala poprvé po pouze, měla jsem tak dobrej stav, jako nikdy předtím, ale podruhé jsem měla nějaký nekvalitní model, takže kromě silněji bušícího srdce to se mnou nic neudělalo, tudíž jsem si další den dala kvalitní model. Ani přesto, že jsem měla dohromady víc než můj společník, který šňupe 2 roky, žádný pořádný stav jsem narozdíl od něj neměla. Moje oči byly naprosto v pořádku, chodila jsem normálně jako vždy, myšlení jako vždy, pocit euforie nepřišel, pastit jsem se na ničem nezvládla, zkrátka jsem pouze necítila únavu asi tak na tři hodiny, pak jsem byla už naprosto v pořádku.(modelem to není, jelikož můj společník byl po první čáře, kterou jsme oba dva měli stejnou byl on úplně v jiným vesmíru, místo očí měl černou díru a mohl by závodit s gepardem)
Můžete mi prosím říct, jestli je to tím, že jsem měla dva dny po sobě a k tomu první model nebyl kvalitní, nebo zkrátka moje tělo začalo až moc rychle a silně tolerovat pervitin? A může to být způsobeno popřípadě tím, že jsem si ten druhý den dávala třikrát po dvouhodinových intervalech v menších dávkách?
A pokud si člověk utvoří takto rychle a tak silnou toleranci, dá se nějak snížit? Popř. kdyby ne, jak mohu víc nakopnout stav, abych si nemusela postupně při jízdě pořád dávat víc a víc a k tomu nechci míchat piko s jinými látkami, ani si ho píchat vnitrožilně či kouřit přes alobal?
A k tomu, dojezd jako takový nemám, narozdíl od ostatních jízd, teď normálně jim i spím, moje tělo je naprosto v pořádku, zima mi jinak není, ale moje ruce jsou jako led a teplotu mám 35,6. Čím to je a jak to mohu změnit?
Předem děkuji za odpovědi, i když vím, že 100% se na toto správně odpovědět nedá.
S pozdravem, Kačka

Odpověděl: Amrit Sen
Kačko, zdravím,
díky za důvěru. Odpusťte, takto ne dálku nejsme my, ani nikdo jiný schopni určit, proč ná Vás pervitin působil/nepůsobil, jak popisujete, v úvahu přicházejí všechny okolnosti/důvody, které jste zmínila, to znamená:
Únava a vyčerpání z předchozí "jízdy", respektive protáhnutí "jízdy" přes jednu noc, nebo přidávání si "dokopávání", "nekvalitní" "materiál", momentální nastavení, zdravotní stav, atd..
Každý člověk je neopakovatelný originál a drogy na něj mohou účinkovat různě, stejně jako důsledky jejich užívání se mohou u jednotlivců lišit.
Jak jste příběh popsala, není se vůbec čemu divit a nedáte li organismu, tělu i psychice možnost se zregenerovat, odpočinout a vyspat se, nedoplníte nealkoholické tekutiny a vydatně se nenajíte, nečekejte zázraky.
Dost negací, další užití odložte na co nejdelší čas a zkuste jiný druh bezpečnějšího trávení času, jinak se vystavujete, kromě zdtravotních a psychosociálních problémů, mimořádnému riziku vzniku závislosti.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.