Zánět v koleni
🐈🐈🐈
Jelikož jsem injekční uživatelka Pervitinu,dotazovala jsem se na zánět zde,vzhledem k tomu,že absces s aplikací souvisí a bývá i na jinde,než v místě vpichu.
Je možné,že jsem si do těla tímto způsobem zavlekla bakterii zlatého stafylokoka, jež tohle způsobil?

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, díky za důvěru.
Chápu Vaše obavy a znepokojení, stejně jako potíže, které Vás jistě velmi trápí.
Děkuji za upřesňující informace ve skryté poznámce a přiznávám, že jsem velmi překvapen. Ne snad potížemi, které popisujete, naopak. Pracuji v kontaktním centru kde se denně setkáváme s problémy, které popisujete. Než se pustím do dalšího, apeluji na Vás, abyste okamžitě vyhledala lékařskou pomoc, protože jinak riskujete, že se Vám stane to, co některým z nich. Tedy že přijdete o končetinu, končetiny, v krajním případě o život.
Překvapen jsem proto, že se ptáte na stafylokoka, kterého v sobě neaktivního, "nosí" většina lidí, tedy že se při "zkoumání" příčiny Vašich potíží, vydáváte zcela zavádějícím směrem, respektive do slepé uličky a utíkáte od odpovědi, která je nad slunce jasnější.
Ať už má v akutní fázi Vaše defekty, záněty, abscesy, flegmony, atd., na svědomí jakákoli bakterie, skutečnou příčinou potíží je Vaše závislost, dlouhodobé intenzivní užívání drog, kterým jste si podle všeho, kromě jiného, poničila oběhový systém a ochromujete si systém imunitní.
Už dlouho dostáváte ze všech stran nepřehlédnutelné zprávy a signály od organizmu, těla i psychiky a nejspíš i od Vašeho okolí, že drogy pro Vás nejsou to pravé ořechové, a že pokud svoji závislost nezačnete řešit, tedy léčit, musíte čekat problémy a potíže ještě těžšího kalibru. Tedy že jste rázně vykročila směrem k smrti a běžíte jí s otevřenou náručí vstříc, to je realita.
Prací se neohánějte, protože nezačnete li jednat, i o tu brzy přijdete.
Nestraším Vás, toho jsem dalek, mám raději věty s obsahem podpory, soucitu, naděje a optimismu. Ještě pořád máte příležitost dát se dopořádku a uzdravit se. Šanci má každý, je přímo před Vámi. Věřte mi, stojí za to ji využít. Mám zkušenost podobnou Vaší a již velmi dlouho žiji spokojený, šťastný život. Na počátku změny  životního směru byl, podobně jako u mnoha dalších, kontakt s odbornou podporou a pomocí, případně svépomocným společenstvím uzdravujících se a uzdravených závislých.
Doporučuji Vám tedy, jak jsem psal, vyhledat lékařskou pomoc a zároveň kontaktovat pracovníky některého zařízení, které poskytuje bezplatné služby uživatelům návykových látek v okolí a dosahu. Zavolejte do nejbližší adiktologické ambulance, kontaktního centra, nebo AT poradny a domluvte si termín schůzky.
Při osobním pohovoru, po bližším seznámení se situací, Vám pracovníci služby doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, co užitečného pro sebe můžete udělat a jakých chyb se rozhodně vyvarovat.
Získáte pochopení, podporu, pomoc a informace, zdarma, nezávazně a budete li si přát, zcela anonymně. Můžete si sjednat pravidelnější konzultace, abyste byla pevnější v kramflecích a věděla, jak reagovat v situacích, které přinese nejbližší čas. Bude na Vás, jestli se rozhodnete pokračovat cestou snižování rizik, tedy jak přežít při užívání drog co nejdéle, s co nejmenšími následky všeho druhu, nebo zvolíte cestu úzdravy, která je vždy během na delší trať, vyžaduje kus poctivé práce na sobě a otevřenost k podporujícím odborníkům.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám kontakty na vlídné, šikovné, osvědčené odborníky, obratem pošleme.
Jak je můžete, podle oblasti a typu služby, zařízení, vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, můžete zavolat do našeho Káčka a domluvit si poradenskou konzultaci, případně konzultovat Vaše potíže s týmovými zdravotníky, kteří Vás sice rádi ošetří, ale i tak Vás pošlou, vzhledem k limitovaným možnostem zařízení, s doporučením k lékaři. Doporučení Vám může pomoci k tomu, aby ošetření v ambulancích zdravotnických zařízeních, se kterými spolupracujeme, proběhlo hladce a s maximální možnou péčí:
Kontaktní centrum KC SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Mobil: +420 605 240 501
Telefon: +420 283 872 186
Poradenská linka: +420 602 666 415
E-mail: kacko@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Obrátit se můžete i na naši Adiktologickou ambulanci, nebo Denní stacionář:
Adiktologická ambulance AA SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Telefon: +420 724 521 913
E-mail: klinika@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance.html
Denní stacionář DST SANANIM
Janovského 26
170 00 Praha 7
Telefon: +420 220 803 130
+420 220 800 041
Mobil:   +420 605 212 175
E-mail: stacionar@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
Zároveň Vám doporučuji, pokud jste z Prahy, nebo Brna a okolí, zajit se podívat, lépe docházet, na mítinky svépomocného společenství NA - Anonymních Narkomanů, kde se díky přátelství, vzájemné podpoře a sdílení zkušeností, daří uzdravovat se mnoha generacím závislých po celém světě:
NA - Anonymní Narkomani CZ
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/
Stačí takto? A teď k lékaři...
Přeji Vám vše dobré, držím palce,
mějte se ráda a buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.