dotaz
FYK
V jednom dotazu (THC a LSD) jste psal, že lidé po LSD jsou buďto psichycky narušení, nebo psychicky narušení a nepřipouští si to a poté psychicky v pohode, ale nepoužitelní (tech jste napočítal tak 5) ;). No, já tedy mám zkušenosti jen s psilocybinem (cca30x)... látky tohoto typu se často užívají na neurózy apod. pro svůj léčivý potenciál, byť razantní. Není možné, že by to člověku mohlo také pomoci? ;)))))))))))))))))))))))) Díky. FYK

Odpověděl: Jakub Minařík
Ale je. Varianta, že člověk dosáhne po užití silného halucinogenu duševního zdraví, harmonie, nebo osvícení - říkejme tomu jak chceme - existuje. Pravděpodobnost, že se to povede není ale příliš velká. Ty ostatní varianty jsou, alespoň dle mých zkušeností mnohem pravděpodobnější. Připouštím i možnost, že je tomu tak proto, že za mnou doráží většinou ti, kteří skončili špatně. Proto vždy varuji a nabádám k opatrnosti. Vždy i tuhle variantu uvádím a tak jestli jsem opoměl, tak mi to promiňte. A dík za zpětnou vazbu. :-)