Pernik
Kviiinyy
Dobry den.Mam takovy problem.Pred mesicem jsme se z mym přítelem snazili odvykat.Darí se nam to,akorat ze mam nejake divne psychicke stavy,citim ze me neco chybí,přijdu si prazdná a jeste k tomu si porezavam telo,jsem jako blázen.Zivot bez drog me prijde šedivý a prázdný,proto bereme ve velkém rohypnol a diazepam.Vim ze je to vsechno blbost...ale nevim co mam delat asi se zblaznim...Předem dekuji za odpoved.

Odpověděl: Jakub Minařík
Existuje varianta pokusit se o nějakou ambulantní, nebo ústavní odvykací léčbu. Pomáhá to vybarvit život a dlouhodobě fungovat. Podle toho, co píšete je jedinné rozumné řešení se o něco takového pokusit. Ony Rohypnoly a diazepamy mají návykový potenciál přinejmenším takový, jako pervitin, ne-li ještě vyšší. A taky z nich nemusí být snadné odvyknout a na rozdíl od pika vás to může zabít. Myslím ten absťák. Takže, jestli jste z Prahy, tak náš telefon je 220 803 130 a každé outerý a čtvrtek je na naší adrese takovává pseudoskupinka pro lidi, co to nějak chtějí měnit, ale potácí se v tom. Nebojte je taková hodně komorní. Začíná v 10,30, končí ve 12,00 a naše adresa je Janovského 26, Praha 7. Stačí přijít, klidně zejtra, klidně za měsíc. Je to na vás. P.s. Kdybyste měli obavy z možné registrace - pro začátek postačí přezdívky. Když vy budete Bimbo 1 a váš partner Bimbo 2 - tak je to vše co potřebujeme k tomu, abychom se mohli domlouvat. Uak? :-)