TRIPY??!
Wild Child
Dobrý den...:-) chtěla bych od wás podat nějaké info o tzw.tripech,docela mi láká to zkusit,a chtěla bych se též zepptat,jestli při 1/4 z celého tripa je nějaké riziko?!Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Tripy obsahují LSD. To je halucinogen s poměrně velmi razantním efektem a působí ve velmi malých dávkách, řádově v desítkách nanogramů. I když užijete velmi malou dávku, tak se může stát, že si opatříte psychické obtíže, ze kterých se budete vymotávat několik měsíců. I když samozřejmě existuje i varianta, že to celé bude prima zážitek. Ale úplně bych na to nespoléhal. Troufnu si říct, že pravděpodobnost špatného tripu je celkem slušná. Hodně to záleží na stavu, ve kterém do intoxikace vstupujete. Látka působí trochu jako katalizátor. Takže často se lidi, kteří se cítí špatně cítí ještě mnohem hůř. A i když se cítíte relativně dobře, může se stát, že intoxikace bude mít nepříjemný průběh. Kdybyste se přec jen rozhodla do toho jít - tak existuje cosi, čemu se říká set a seting. Převedeno do lidské řeči - jde o to, abyste k intoxikaci přistupovala vnitřně připravená, vyrovnaná, v dobré pohodě a aby i vaše okolí splňovalo tyhle požadavky. Vzít LSD s lidmi, kteří vám nesedí, nebo je neznáte nebo dát si tripa na blbém místě (třeba na party) je dost risk. Taky by vás intoxikací měl někdo provázet. Ten někdo by měl rozumět tomu co se děje a měl by být schopen vám pomoci - kdyby se začali dít nějaké ďábloviny. A měl by také zůstat pokud možno čistý a postarat se o vás i po tripu. Ohledně toho, kolik je 1/4 tripu - to záleží na to, kolik je v celém tripu. Nemusí tam být nic, ale může tam toho být spousta. Předem se to odhadnout nedá a vzhledem k velmi malé účinné dávce to asi nezměříte a nezvážíte. Kdybyste stála o moje doporučení - možná bych si na vašem místě Tripa odpustil. Myslím, že k něčemu takovému musí být člověk připravený a to celkem poctivě. Vzhledem k tomu jak a nač se ptáte, tak máte od připravenosti ještě hodně daleko. P.s. Kdyby jste se nakonec rozhodla, že to risknete a ono by to úplně nevyšlo, klidně se ozvěte. :-)