Mokry pervitin
Franta
Dobry den, potreboval bych poradit. Koupil jsem si na planovanou akci gram pervitinu(nazloutle krystaly) v pruhlednem dealeracku,ten jsem rozrezal a prendal na papir a prejel kartou aby papir odsal prebytecnou tekutinu.nutno dodat ze na papire zustala hneda mokra skvrna. Neudelal jsem blbost a neztrati tim pervitin ucinek? Bude to me prvni a posledni uziti tak chci at to dela co ma.
Dekuji za odpoved, s pozdravem hezky den Franta

Odpověděl: Amrit Sen
Františku, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, takto na dálku Vám spolehlivě odpovědět nedokážu.
Doporučuji Vám podezřele vyhlížející "materiál" spláchnout do záchodu, protože nelze vyloučit, že Vás látka, nebo směs látek, ohrozí na zdraví, či životě.
Možné je, že jde o nedosušený, nečištěný pervitin se zbytky HCL, kyseliny chlorovodíkové z "výroby". Tedy v lepším případě "preparát" někoho, kdo "to" buď neumí, nebo se s "tím" přinejmenším "nepáře".
Jestli jde o zbytky HCL, o čemž svědčí řlutá, nahnědlá barva, neměly by mít na účinky pervitinu vliv. Může jít i o zbytky jódu, pak by existovalo zvýšené riziko halucinací a toxické psychózy.
Pokud se přes značná rizika rozhodnete látku užít, tak určitě ne nitrožilně, lépe ani šňupnutím, protože kyselina naleptává sliznice jak dýchacího, tak trávicího ústrojí.
1 gram je hodně, pokud jste bez zkušenosti, může jít o 5 až 10 dávek, buďte tedy opatrný, riskoval byste, kromě jiného i předávkování.
Určitě nekombinujte z žádnými dalšími drogami, léky ani alkoholem.
"Nedokopávejte" se, nepřidávejte si a nikdy "jízdu" neprotáhněte déle, než přes jednu noc, buď Vás k tomu gramový pytlík může svádět.
Rizika jsou příliš velká, toxickou psychózu nevyjímaje, dodžujte pitný režim, v bezpečném prostředí a občas, přes pocit sytosti, něco výživného zakousněte.
Následně si odpočiňte, dejte sprchu, vydatně se najezte, doplňte vitamíny a minerály, vyspěte se. Se zklidněním a usínáním Vám může pomoci čaj z meduňky, dostupný v lékárnách i běžných obchodech. Případné další užití odložte na co nejdelší čas. Umožníte organizmu, tělu i psychice regeneraci a snížíte riziko vzniku závislosti.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Buďte na sebe opatrný a ještě zvažte, jestli Vám to stojí za to.
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.