Alnagon
D. xxxxxx Věra
Alnagon Věra Dobrý den. Trpěla jsem bolestmi hlavy a začala jsem brát Alnagon, posléze každý den.Ten mě vždy pomohl. Je to ale téměř 20 let.Nyní poslední 2 roky mě bolí všechny klouby, jsem velmi unavená. Nyní asi 2 měsíce bolesti se hodně zhoršily hlavně v noci.CHtěla jsem se zeptat zda by to nemohlo být tím Alnagonem. Děkuji za odpověd

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
zdá se, že se Vám nedopatřením podařilo zaslat dva stejné dotazy. Odpověď na Váš dotaz naleznete pod kódem 357009.
Pro jistotu níže odpověď také přikládám.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec
____________________________________
Dobrý den,
jestli tomu správně rozumím, tak se ptáte, jestli je možné, že Vaše současné bolesti způsobilo užívání Alnagonu před 20 lety?
Pokud se ptáte na toto, pak je to opravdu krajně nepravděpodobné... Podle principu Occamovy břitvy bych spíše tvrdil, že nikdo nemládneme a bolestivost kloubů se zvyšujícím se věkem je bohužel průvodním jevem postupujícího věku...
Pokud bolesti kloubů jsou nevydržitelné nebo Vás natolik omezují, není sebemenší důvod se nepodělit o tyto informace s Vaším ošetřujícím lékařem, např. praktickým lékařem.
Stačí to takto?
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec