Drogy
Eva
Dobrý den, mám podezření, že moje dvacetiletá dcera užívá marihuanu a Lsd. Jak se mám zachovat, když se mnou odmítá na toto téma komunikovat. Děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
Váš dotaz je velmi stručný, proto by se na něj dalo odpovídat jen velmi obecně a "naslepo". Nejlepší by bylo, pokud s Vámi dcera odmítá komunikovat, zajít sama do některého z center, která poskytují poradenství rodinám uživatelů a tam probrat celou situaci podrobně a konkrétně. Jistě byste našlo společně s odborníkem způsob, jak na dceru působit nebo dosáhnout nějaké změny.
Pokud byste měla zájem, můžete se domluvit na konzultaci v pražské Poradně pro rodiče, která funguje bezplatně, a když budete chtít, pak i anonymně. Více o našem zařízení najdete na http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html. Je možné objednat se telefonicky nebo mailem, kontakty najdete na stránkách.
Pokud je to pro Vás daleko a nevíte, kam se obrátit u Vás v okolí, napište prosím nejbližší město, kontakt Vám ráda zašlu.
S pozdravem
Jana Žáková