Zavislost
Endy
Ahoj poslední dobou se můj přítel stýká s lidma kteří berou drogy (přesně nevím jaké) nejspíš pervitin jeho kamarád me na to upozornil a rekl mi o tech lidech dost veci a kdyz sem se na to zeptala přítele tak mi to zaprel a rekl neco uplne jinejo poslední 4 měsíce se strašně změnil k horšímu chtěla bych se zeptat jak poznám že něco bere? A chtela bych se o závislosti dozvědět co nejvic

Odpověděl: Markéta Kordová
Endy, zdravím Vás,
doporučuji prostudovat informace v těchto odkazech:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Pokud by Vás po přečtení informací napadali nějaké doplňující dotazy, chtěla něco doplnit, neváhejte ještě napsat.
Každé úterý a středy bývám v Poradně pro rodiče a partnery závislých osob, můžete zavolat na tel: 284 824 234 nebo 739 268 527 a probrat situaci, alespoň telefonicky (neumím odhadnout, na kolik by pro Vás bylo nebo nebylo obtížné dojet na osobní konzultaci k nám do Prahy).
V případě, že by to problém nebyl, zde kontakt a další info: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zde kontakt na Kontaktní centrum u Vás, které ve svých službách nabízí i poradenské služby blízkým osobám:
Kontaktní centrum
Zahradní 17, Kolín (naproti obch. centru Futurum)
Tel: 777 847 071
Email: kc@prostor-plus.cz
Spojit se můžete i prostřednictvím facebooku.
Bc. Stanislava Holovčáková - vedoucí
stanislava.holovcakova@prostor-plus.cz
Poradenství probíhá po předchozí telefonické (777 847 071) či osobní dohodě.
Více zde: https://www.prostor-plus.cz/pomahame/k-centrum/
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby se samozřejmě ozvěte.
S pozdravem, Markéta Kordová