Testování
Radkek
Dobrý den,
rád bych vyzkoušel LSD, ale před tím bych chtěl zjistit jestli papírek neobsahuje jiné, škodlivé látky.
Koukal jsem se po různých testovacích balíčcích, které se v zahraničí dají lehko sehnat, ale u nás jsem nic takového na internetu nenašel. Proto se chci zeptat kde a jestli vůbec se dá takovýto balíček sehnat i v ČR.
Děkuji za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Radku, zdravím Vás,
díky za důvěru. V ČR testy na kvalitu, LDS, obsah "tripu", ani detekci, přítomnost v organizmu, neseženete. Máte sice možnost látku poslat, nebo odnést na laboratorní rozbor, ale vzhledem k tomu, že jde o natolik účinnou látku, která se měří, váží nikoli v obvyklých miligramech, ale v gamma (µg) - mikrogramech, je to velmi složité a náročné, nehledě na to, že byste se sice dozvěděl, jaké případné látky "trip" obsahuje, ale nezbylo by Vám nic, musel byste celý "trip" obětovat a počítat s cenou v řádu tisíců korun za test.
Kontakty na některá pražská specializovaná pracoviště s návodem, jak naložit se vzorkem určeným k testu:
Ústav soudního lékařství a toxikologie, Všeobecné fakultní nemocnice v Praze a 1. lékařské fakulty Univerzity Karlovy, pracoviště toxikologie:
Ústřední toxikologická laboratoř
Ke Karlovu 2 (areál Dětské kliniky, 1.patro, budova A2)
128 08 Praha 2
Telefon: +420 224 967 188
+420 224 911 267
Web: http://www.vfn.cz/pracoviste/kliniky-a-oddeleni/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie/kde-nas-najdete/toxikologie/
Pokyny pro zájemce o laboratorní vyšetření:
http://www.vfn.cz/pracoviste/kliniky-a-oddeleni/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie/informace-pro-zadatele-o-vysetreni/toxikologie/
Toxikologické informační středisko
TIS non stop linky: +420 224 919 293
+420 224 915 402
Web: http://www.tis-cz.cz/
Toxikologická laboratorní služba
(24 hod nepřetržitě pro vitální indikace akutních intoxikací)
Telefon: +420 224 911 267
Web: http://soudni.lf1.cuni.cz/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie-1-lf-uk-a-vfn
Ústav soudního lékařství a toxikologie 1. LF UK a VFN
Studničkova 4
128 21 Praha
Telefon: +420 224 968 615
+420 224 968 614
Web: http://soudni.lf1.cuni.cz/
http://soudni.lf1.cuni.cz/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie-1-lf-uk-a-vfn
http://www.vfn.cz/pracoviste/kliniky-a-oddeleni/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie/
http://www.vfn.cz/pracoviste/kliniky-a-oddeleni/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie/kde-nas-najdete/soudni-lekarstvi/
Toxikologická laboratoř, Vojenský ústav soudního lékařství VÚSL
Ústřední vojenská nemocnice - Vojenská fakultní nemocnice Praha
U Vojenské nemocnice 1200
169 02 Praha 6
Telefon: +420 973 208 333
E-mail: info@uvn.cz
Web: https://www.uvn.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=4590&Itemid=2048&lang=cs
Důležité doporučení:
Psychedelika rozhodně nejsou "rekreačními drogami" zvažte tedy, jestli máte podstoupit významná rizika, související s užitím LSD. O "bad tripu", "horror tripu" a toxické psychóze jste už nejspíš slyšel.
Bude nezbytné, abyste při prvním experimentu s LSD měl u sebe spolehlivého, zkušeného střízlivého "sittera", který Vás "tripem" bezpečně provede a v případě potřeby Vás dokáže "přeladit", poskytne další pomoc, nebo přivolá pomoc zdravotnickou.
Měl byste být v dobré psychické i tělesné kondici, klidu a pohodě a určitě se vyhnout všem dalším psychoaktivním látkám, drogy nikdy nekombinovat, alkohol nevyjímaje. "Nedokopávat" se, nepřidávat si další dávky.
Pokud máte z jakýchkoli důvodů předpoklady k psychickým poruchám, nebo trpíte psychickou nemocí či užíváte jakákoli psychofarmaka, rozhodně se LSD a halucinogenům, jako takovým, obloukem vyhněte. V krajním případě by se mohlo stát, že byste se nadobro zbláznil, nebo sebe, či někoho dalšího, ohrozil na zdraví a životě.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/halucinogeny-historie.html
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/lsd.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
https://www.softsecrets.com/cz/zpravy/domaci/co-je-to-bad-trip/
https://www.extc.cz/prvni-pomoc.html
Stačí takto? Buďte na sebe opatrný,
přeji poklidné Vánoce, Amrit Sen.