Marihuana
David
Dobrý den, dnes jsem po užití marihuany zažil silnou euforii, bylo o jako orgasmus, skoro jsem se neudrzel na nohou.Bylo to jako kdybych zažil orgasmus dlouhý 2 minuty.
Travu kourim 2 roky a toto se mi nikdy nestalo, je tento stav normalni?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Davide,
díky za dotaz.
Marihuana je látka, která ovlivňuje chemickou rovnováhu v mozku, což má pochopitelně vliv na prožívání, emoce.
Není asi úplně typické, abyste zažíval po hulení 2 minutový orgasmus. Na jednu stranu si umím představit, že je to příjemný zážitek, na stranu druhou to může být nšco, co vás prostě srazí na kolena. Jak jste to prožíval vy? Je to něco, co si chcete zopakovat, nebo vás to také tak trochu vystrašilo?
Ptáte-li se na to, zda je to normální, nemám pro vás odpověď. Každý může prožívat něco jiného. Ale sám po 2 letech užívání marihuany tušíte, že to není nic "typického".
Na vašem místě bych tedy možná zbrzdila a zkusila si dát na nějakou dobu pauzu. Marihuana je látka, která má halucinogenní účinky a takhle silný zážitek, jaký popisujete, se může opakovat, ale stejně tak se může snadno zvrtnout, přelít do jiné podoby (i v tom negativním smyslu) s obdobnou nebo i větší intenzitou a vy můžete snadno ztratit kontrolu.
Moje doporučení? Opatrnost, nižší tempo. Co vy na to?
Zdraví,
Gabriela Minařík.