Marihuana
Vecernice
Syn stale popira koureni marihuany.je mu 23let.vidime na nem zneny ,ktere popira.je nervozni.podrazdeny rika veci ,ktete si druhy den nepamatuje.jindy je zas az nenormalne vstricny.muze to byt dusledek koureni marihuany a kam se muzeme obratit

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
může, ale také nemusí. Takhle na dálku vám nikdo nedokáže odpovědět. Stejně tak se může jednat o nějaké počínající psychické potíže.
Nicméně předpokládám, že máte pro svoje podezření nějaký důvod ... víte o synově užívání z minulosti, něco jste našli, někdo vám o tom pověděl, cítíte z něj "vůni" marihuany ... je to tak? Nebo jsou to hlavně změny chování, které jste popsala v dotazu?
Pokud ano, pak by možná bylo nejlepší zajít si o celé situaci podrobněji promluvit do poradny pro rodiče (a blízké) uživatelů drog. Nejen že budete moci probrat vše podrobně, ale zároveň se budete moci doptávat, zeptat se na zkušenosti, dostanete doporučení, jak se synem mluvit, jak nastavit pravidla, na co si dávat pozor. Dávalo by vám něco takového smysl?
Kdybyste byli z Prahy, odkázala bych vás na naši Poradnu pro rodiče v Žitné 51 na Praze 1, tel. +420 284 824 234, GSM: +420 739 268 527, e-mail: rodice@sananim.cz. Služby poradny jsou zdarma, stačí se objednat.
Budu ráda, když dáte vědět, jak jste se rozmysleli. A kdyby pro vás byla Praha daleko, napište, která větší města jsou vám dobře dostupná.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.