ospod
lili
Dobry den dekuji za odpověď,rozhodnuti bylo těžké a neustálý strach o praci me nutil vše odsouvat,ještě jedna věc ,jsem opravdu obcasny uživatel Tramalu,beru tak 4-5x za měsíc opravdu jen půlku tabletky pro zlepšení nálady ano beru to jako drogu,chodím asi 1,5mesice do centra nicméně už se tam kvůli pracovního vytížení nedostanu,priznavat v lecebne?zřejmě asi ano ze?co ted není závislost muze byt zřejmě .
Byt jsem rozvedena bude se starat maminka,deti byli vždy zajsteny,jediný kdo to odnesl dny hladovky jde byla ja.
Dekuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Lili,
díky za zprávu.
S prací to tak zejména u hráčů bývá ... pracovní povinnosti, nebo i dluhy a potřeba splácet, jsou často důvodem, proč nemají čas sami na sebe a nedopřejí si odpočinek, nepřipustí si, že potřebují pomoc. Vy už jste si tímhle prošla a určitě nebylo snadné se rozhodnout a přiznat si, že potřebujete pomoc. Je skvělé, že jste to dokázala!
Jestli bych vás mohla podpořit aspoň takhle na dálku, tak jestli chcete v životě něco opravdu změnit, jděte do toho naplno ... tedy jak správně sama tušíte, i s přiznáním Tramalu, s přiznáním chyb a pochybností, otevřeností a upřímností. Bez nich bývá léčba k ničemu.
Nenechávejte si zadní vrátka do dalšího průšvihu. Tramal není lék na zlepšení nálady, a jak sama píšete, užíváte ho jako drogu ... v léčbě máte příležitost tohle vše bezpečně nahlédnout a hledat nová, lepší, bezpečnější řešení. Hráči často bývají orientovaní na výkon, neumí si říct o pomoc ... co takové vlastnosti teď využít pro sebe ... pustit se do léčby se stejným nasazením jaké možná umíte mít třeba v práci? Nebude to jednoduché, rychlé, možná ani příjemné, asi budete dělat chyby, dost možná zjistíte, že musíte ubrat na tempu a snížit nároky, naučit se odpočívat. Ale určitě je to příležitost pro změnu a trochu jiný/nový začátek. Dopřejte si to a buďte otevřená novým pohledům na věc, dovolte si být zranitelná, neschopná a chybující, nechte si pomoct, dopřejte si podporu, vyslechnutí ... věřím, že to samé teď nebo později dokážete nabídnout ostatním i vy a není důvod, proč byste si nezasloužila to samé.
Držím palce!
Zdraví,
Gabriela Minařík.