Jak urychlit vymizení pervitinu z moci
Viky
Dobrý den už přes 2 roky užívám pervitin injekčně. Před půl rokem jsem byla v léčebně a nyní jsem opět podlehla drogam. Včera 14.11 jsem si dala pervitin, hodně piju citronovou šťávu, citronku, mléko i vodu. Chodil třeba 4 krát za hodinu na záchod aby ze mě pervitin co nejrychleji vyprchal. Tak se Vas chci zeptat jestli je ještě nějaká rada jak byt behem 5-6 dnů na testech negativní. Děkuju Vám za odpověď, s pozdravem Viktorie

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Viktorie.
Níže uvádím orientační údaje detekcí z tělních tekutin. Podotýkám, že jsou to údaje pouze orientační, vždy je to velmi individuální s ohledem na frekvenci a intenzitu konzumace. Také záleží na kvalitě užité látky a na individualitě organismu, jak dalece je či není se s procesem odbourání rychle vypořádat. Přesně Vám to tedy nikdo neřekne. Také neexistuje žádný zázračný recept, jak dostat z těla drogy rychle pryč. Nejjednodušší způsob je zkrátka drogy nebrat, pokud chci mít testy v pořádku.
Netuším, kdo a proč Vás bude testovat, ani jakým způsobem, stejně tak z jaké tělní tekutiny. Další věcí je, v čem Vám pomůže negativní test. Předstírat, že jste v pořádku, když nejste, se zpravidla moc nevyplácí...
Pokud jste prošla léčebným programem a pokoušíte se o abstinenci, je třeba být v první řadě otevřený a upřímný sám k sobě, bez toho úzdrava moc nejde...
Pervitin:
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Pokud byste o celkové situaci chtěla napsat více, klidně můžete. Lze využít i skrytá poznámka, která není součástí veřejné částí webu, nikdo ji tedy neuvidí. Tak to zvažte.
Mějte se zatím hezky, MK