...
lea
Dobry den,jen píšu jak to dopadlo,nevolnosti ustoupili až v neděli,
Já jen že jsem vůbec nepředpokladala takový průběh,každý popisuje uvolnění,tím že trpím napětím ,jsem měla za to že to pomůže.
Join docela dost štípal,a bohužel jsem nešlukovala a rovnou tahala do plic asi po vzoru elektronky.A zřejmě jsem to přehnala když jsem skoro vše snažila zaspat objevili se docela živé sny.
Není mi 15 ale o 20 let víc měla bych mít rozum
Děkuji za rychlou odpověď,a pro mě velice dobré potrestaní,všechna úroda letěla do konteneru
Ps:antidepresiva nevysazuju po prvé a ani na posled,doktor vše ví kromě tohoto posledniho exesu,bohužel mam sklony k zavislostem a doufám že vaši poradnu už nebudu potřebovat.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Leo,
a díky za zprávy. Moc často zprávu o tom, jak se situace vyvíjí, nedostaneme. O to víc mě těší, že píšete, že se to celé zklidnilo, byť až v průběhu neděle. Snad už tedy bude dobře.
Přeju vám, abyste měla trpělivost při hledání vhodné medikace (nebo jiné pomoci) a nebála se mluvit otevřeně s lékařem. Někdy to vážně trvá celkem dlouho, než člověk přijde na to, co mu je a co mu vlastně pomáhá. Doufám, že máte toho pravého doktora, co má pro podobné složitosti dostatek trpělivosti a zkušeností.
Držte se.
Gabriela Minařík.