Prosím o radu
Tomas
Dobrý den chci se zeptat přítelkyně bere už nejakou dobu nosem jak jsme jezdlili mimo domov tak byla v poho a jak jsme se vrátili tal brala sem tam ale ted v poslední době je už týden pryč a její Bracha taky fetuje tak dělají peníze jde mi oto ze nemá žádné city někdy ji to přijde líto že strace la snema čas i brecela a pak zas se vrátila zpátky a ted do doho spadla hodně a její všechno jedno tak nevím jak ji pomoct nebo jak sní mluvit děkuji za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Tomáši, dobrý den.
Chápu, že jste v nelehké situaci a nevíte si rady, rád byste přítelkyni pomohl, asi sám vidíte, že to potřebuje, ona možná sama to tak úplně v tuto chvíli, nevnímá...
Těžko najít hned universální recept, který bude rázem účinný, někdy se cesta k pomoci hledá obtížně, také s minimem informací toho přes internet mnoho nevymyslíme.
Níže v odkaze základní informace pro blízké osoby uživatelů drog, mrkněte se na to, možná Vás to v tuto chvíli alespoň trochu nasměruje. Dále bych doporučila osobní konzultaci v nějakém odborném zařízení, které poskytuje i poradenské služby rodičům a partnerům. Pokud by pro Vás byla dostupná Praha, můžete se obrátit na naši Poradnu, viz odkaz ještě níže.
V případě, že žijete někde jinde, tak uveďte prosím, jaká města máte v dobrém dosahu. Pokusím se Vás nasměrovat co nejvhodněji jinam, kde byste se mohl lépe a více podrobněji poradit co a jak dál.
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Pokud byste se potřeboval po prostudování informací na cokoliv doptat, neváhejte se ozvat znovu, jsme tu pro Vás.
Tak se držte.
S pozdravem, MK