marihuana
UgandaMaster
dobrý den , chtěl bych se zeptat co by se stalo kdyby policie chytla třeba mě a přátele kolem 15 let při kouření marihuany čekala by nás jen pokuta nebo něco víc ?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Pokud budete pod vlivem nějaké psychotropní látky, která by Vám byla prokázána, neriskujete tím pouze problémy pro sebe, ale i pro další osoby a to v první řadě pro rodiče, kteří za Vás stále nesou s ohledem na věk, odpovědnost.
S největší pravděpodobností by byl kontaktován OSPOD (Orgán sociálně-právní ochrany dětí).
Dále by jistě policii zajímalo, od koho jste drogy získal, jelikož podání drogy nezletilé osobě sebou nenese ,,jen" případné prokázání distribuce drog, jiné nakládání s nelegálními drogami nebo šíření toxikomanie, ale i další skutečnosti...Umím si představit, že zjišťování všech souvisejících skutečností není nic příjemného. Pokud byste tuto osobu (nebo osoby) pod nátlakem výslechu udal (což není nic neobvyklého, protože absolvovat výslechy tohoto typu opravdu není pokec s kámošem), riskujete pak další případné problémy s distributory drog a drogovou scénou.
Zde drogové zákony: http://www.drogovaporadna.cz/trestni-zakonik.html
Je Vám 15let. Začít koketovat v takto nízkém věku s jakoukoliv látkou je nebezpečné a rizika se mnohonásobně zvyšují.
Doporučuji si vše ještě pořádně rozmyslet a volný čas trávit nějakým jiným, bezpečnějším způsobem.
Když budete potřebovat, klidně ještě napište.
S pozdravem, MK