Co se stane když skombinuju pervitin a ospen 1500?
Majky
Dobrý den chtěl jsem se zeptat jestli mužu si vzit pervitin na antibiotika ospen 1500? Co mi to udělá? Nějaké vážnější komplikace by mohli nastat?

Odpověděl: Markéta Kordová
Majky, opět Vás zdravím.
Je fajn, že si sháníte informace. Rozhodně bych to nedoporučovala. S ohledem na důvody, proč máte antibiotika předepsané. Konečné rozhodnutí je samozřejmě na Vás. Berte v potaz skutečnost, že organismus byl oslaben nemocí, vnitřní orgány, především játra, mají i bez toho, abyste užil nějakou drogu už tak zátěž se zpracováním antibiotik. Optimální by bylo, abyste cca tři týdny od dobrání léků se vyhnul všem drogám, včetně alkoholu. Organismus je v tomto období citlivější a podobné zásahy jsou nevhodné. Snadněji může dojít například k dehydrataci, přehřátí mozku, prohloubení účinku užité látky, celkovému kolapsu + další zbytečné komplikace, které mohou souviset s interakcemi jednotlivých látek nebo s onemocněním, kvůli kterému byli léky nasazeny. Rozhodně nedoporučuji užít amfetaminy. I při ,,pouhém" onemocněním chřipkou může dojít v kombinaci s amfetaminy k poškození srdce.
Dle mého, je zcela zbytečné podstupovat tato rizika. Doporučuji vše ještě řádně zvážit.
Mějte se hezky a buďte opatrný.
S pozdravem, MK