Kde otestovat LSD
Flaco
Dobrý den, chtěl bych se zeptat kde se dá otestovat LSD jestli je to opravdu LSD? Jestli u nás existuje nějaká laboratoř která by to otestovala. V dnenší době není uplně jednoduché sehnat to pravé. Tak by mě zajimalo jestli je to jetě vůbec možné. Děkuji.

Odpověděl: Amrit Sen
Flaco, zdravím Vás,
díky za důvěru. Teoreticky to možné je, prakticky nikoli.
Upřesním.
Vzhledem k tomu, že účinné dávky se u LSD počítají v mikrogramech, nikoli miligramech a "v terénu", nebo nestátních zařízeních takové testy nikdo neprovádí, navíc to technicky není možné.
Zbývá tedy, než látku odnést, nebo poslat do specializované laboratoře. Cena takového testu stojí řádově tisíce korun a použitelný "vzorek", byste zpátky nedostal.
Testy tohoto typu provádí především toxikologická laboratoř Ústavu soudního lékařství.
Kontakty s pokyny:
Ústav soudního lékařství a toxikologie, Všeobecné fakultní nemocnice v Praze a 1. lékařské fakulty Univerzity Karlovy, pracoviště toxikologie:
Ústřední toxikologická laboratoř
Ke Karlovu 2 (areál Dětské kliniky, 1.patro, budova A2)
128 08 Praha 2
Telefon: +420 224 967 188
+420 224 911 267
Web: http://www.vfn.cz/pracoviste/kliniky-a-oddeleni/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie/kde-nas-najdete/toxikologie/
Pokyny pro zájemce o laboratorní vyšetření:
http://www.vfn.cz/pracoviste/kliniky-a-oddeleni/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie/informace-pro-zadatele-o-vysetreni/toxikologie/
Toxikologické informační středisko
TIS non stop linky: +420 224 919 293
+420 224 915 402
Web: http://www.tis-cz.cz/
Toxikologická laboratorní služba
(24 hod nepřetržitě pro vitální indikace akutních intoxikací)
Telefon: +420 224 911 267
Web: http://soudni.lf1.cuni.cz/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie-1-lf-uk-a-vfn
Ústav soudního lékařství a toxikologie 1. LF UK a VFN
Studničkova 4
128 21 Praha
Telefon: +420 224 968 615
+420 224 968 614
Web: http://soudni.lf1.cuni.cz/
http://soudni.lf1.cuni.cz/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie-1-lf-uk-a-vfn
http://www.vfn.cz/pracoviste/kliniky-a-oddeleni/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie/
http://www.vfn.cz/pracoviste/kliniky-a-oddeleni/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie/kde-nas-najdete/soudni-lekarstvi/
Toxikologická laboratoř, Vojenský ústav soudního lékařství VÚSL
Ústřední vojenská nemocnice - Vojenská fakultní nemocnice Praha
U Vojenské nemocnice 1200
169 02 Praha 6
Telefon: +420 973 208 333
E-mail: info@uvn.cz
Web: https://www.uvn.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=4590&Itemid=2048&lang=cs
K tématu a rizikům halucinogenních drog:
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny.html
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/lsd.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.