Nepříjemnosti
Nikolas
Dobrý den,
užívám pervitin víkendově už zhruba dva měsíce, a v poslední době se mi stává taková nemilá věc a to že když mi pervitin najede (nosním užitím) tak na několik hodin mi tzv. "JEDE HUBA". vypadá to jak kdybych žvýkal žvýkačku a ta horší část je že jazykem si jezdím přes zuby a na druhý den mám jazyk hrozně odřený. Nemůžu tu ovlivnit. když mě na to někdo upozorní nebo si toho všimnu tak se musím soustředit abych to nedělal ale za chvílí se to rozjede znovu :(. Poprve se to objevilo když jsem si dal na pervitin, extázi (což je typický pro extázy) ale už je to měsíc a nic se nezměnilo. pokaždé když se "sjedu" (pervitinem) tak už vím že se to bude dít. Někde jsem se dočetl že to může být důsledek větší dávky. ale mě se to bohužel děje i při menších dávkách. Už jste se s tím někdy setkali ? a jde proti tomu něco dělat? u nikoho koho znám jsem to neviděl.
Děkuji odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Nikolasi, zdravím Vás,
díky za důvěru. Projevy, které popisujete, jsou u pervitinu více, než typické, tedy velmi časté. V určité míře se mohou projevovat i u dalších psychostimulantů.
Počítejte tedy s tím, že se jich jen tak nezbavíte, naopak, pokud budete užívat dál, přibydou další zátěže a problémy.
Doporučuji Vám dát si oraz a zamyslet se nad tím, co Vás vede k tomu, že přes tyto varovné signály, zvenčí, od lidí, se kterými se setkáváte, ale i "zevnitř", tedy od Vašeho těla i psychiky, užíváte pervitin dál.
Pokud byste se nás ještě potřeboval na cokoli doptat, kdykoli napište, jsme tu pro Vás.
Buďte na sebe opatrný, Amrit Sen.