Boule na rukou
Homole
Dobrý den,
obracím se na vás s dotazem ohledně mého přítele.
Dlouhá léta nitrožilně aplikoval pervitin.
Nyní po asi 12-ti letech půl roku statečně bojuje..neužívá ani žádnou jinou látku.
Dnes se mu z minuty na minutu na levé ruce v oblasti žil vyrazily větší boule.
Nijak jej nebolí. Jsou doprovázeny pocitovou horkostí a svěděním v oblasti paží a krku.
Může v tom být, prosím, nějaká souvislost?
Děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Homole zdravím Vás,
díky za důvěru, se vším respektem a obdivem k příteli, který se po tak dlouhé době, nejspíš intenzivního užívání, srdnatě drží.
Odpusťte, ale takto na dálku není možné určit příčinu, ani potvrdit, nebo vyloučit možnou souvislost zdravotních potíží Vašeho přítele s předchozím dlouhodobým užíváním pervitinu. To může po odborném vyšetření určit pouze lékař.
Z mého pohledu to navíc ani není prioritní.
Zásadním počinem, který příteli i Vám jednoznačně doporučuji, je včas, tedy bez otálení vyhledat lékařskou pomoc, všechno ostatní může počkat.
Je to srozumitelné?
Díky za pochopení, přeji Vám i příteli vše dobré,
Amrit Sen.