Zbavit se z tele drog
Rene
Dobry den chtel bych se zeptat existuje neco jako detox ? Protoze hulim uz asi 4 mesic kazdej den a uz je to 4 den co jsem si nezahulil ani to nechci ale mam strach o ridicak muzu jezdit kdyz uz jsem stim prestal na dobro nebo existuje neco abych se procistil

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, René,
jestli je to tak, že 4 dny nehulíte, ale před tím jste hulil 4 měsíce denně, pak je váš strach z problémů při kontrole oprávněný.
Může se stát, že při silniční kontrole budou testy nereaktivní a nebudete mít žádný problém. Stejně tak se může stát, že test bude reagovat na pasivní metabolity nebo na zbytkové THC, které se uvolnilo do oběhu z tuků.
Někdy trvá i dva měsíce, než se screeningové testy negativizují. Může to trvat týden, dva, měsíc, ale také ty dva měsíce, to už záleží na řadě proměnných, které nedokážu posoudit. Často jsou hodně individuální. Jde o to, co jste užíval, kolik tam bylo THC a dalších látek, jak intezivně, jak často, ale i jak funguje váš metabolismus apod. Význam hraje i to, jak citlivé bude mít policie testy.
Je tedy možné, že vám při silniční kontrole bude test reagovat. Proto je důležité, abyste skutečně nehulil, a zároveň, abyste při reaktivním testu trval na testech laboratorních - ať už z krve nebo moči. Tyto testy prokáží, že screeningový test reagoval pouze na pasivní metabolity, případně že hladina aktivních metabolitů byla tak nízká, že jste nebyl pod vlivem. Nicméně do doby, než bude výsledek laboratorních testů (který dokáže, že nejste pod vlivem), vám nejspíš seberou řidčák a rozhodně vás za volant nikdo nepustí. Může to tedy být celkem nepříjmená komplikace i na několik dní až týdnů s tím, že na konci pochopitelně nebude žádný postih (ale nejspíš ani odškodnění).
Pomoci by mohlo koupit si screeningové testy v lékárně, pokud možno co nejcitlivější, a zkusit se testovat doma. Ale i tady jde o to, jak citlivé jsou testy v lékárně a jak moc ty policejní.
Snad je má odpověď srozumitelná. Kdyby cokoli, napište.
Zdraví,
Gabriela Minařík.