Syn
Kverca
Dobrý ned, máme 18-ti letého syna. Již rok na něm pozorujeme změny v chování. Je velice nervozní, trpí nespavostí a svěřil se, že kouří mariuhanu. Zjistila jsem, že bere tajně i antidepresiva a užívá další drogy asi extáze. Jsem přesvědčena, že nějaké drogy i distribuje. Nedokážu s ním vůbec mluvit, tvrdí, že má vše pod kontolou ale bohužel tomu tak již není. Nutně by jsme potřebovali odbornou pomoc.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Veškeré kontakty na odborná zařízení naleznete v databázi zde: www.drogy-info.cz.
Ve Vašem kraji se můžete například obrátit na kolegy z organizace LAXUS, níže kontakt.
Ambulantní centrum Pardubice
J. Palacha 1552
Pardubice
http://mapy.cz/zakladni?x=15.7723651&y=50.0228253&z=16&source=addr&id=8866426
Tel. 466 265 729
Email: ambulance.pardubice@laxus.cz
Telefonicky nebo osobní návštěvou si domluvte individuální schůzku s pracovníky centra.
Provozní doba: PO - ČT - 9.00 - 16.00 hod, PÁ - 9.00 - 14.00 hod.
(konzultace je možné po individuální dohodě sjednávat i na  pozdější hodiny)
Více zde: http://www.laxus.cz/index.php?page=nase-sluzby-osoby-blizke
Dále můžete prostudovat základní informace pro rodiče, zde na našem webu: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud se budete potřebovat na cokoliv doptat, neváhejte se ještě ozvat.
Mějte se zatím hezky.
S pozdravem, MK