bušení srdce
oaoa
Dobrý den,
chci se zeptat, na párty jsem užila čtvrtku extáze a už druhý den mi buší hrozně srdce a nemohu spát, mám vyhledat lékařskou pomoc nebo to odezní

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za dotaz.
odpověď však není jednoduchá. Vyloučit zdravotní poškození vyžadující zásah lékaře nemohu. Ale především proto, že to na dálku na základě obecné informace o intoxikaci opravdu nelze. Bez konkrétních vyšetření, znalosti vašeho zdravotního stavu, znalosti o látce, kterou jste užila.
Pokusím se to stručně vysvětlit.
Droga, kterou si pod nějakým názvem na párty koupíte, bývá velmi často směsí různých látek, vzniklých jak při výrobě, tak i postupně do drogy dodávaných, jak prostupuje řetězcem dealerů k uživateli. A ten, od koho to nakonec koupíte samozřejmě "zaručuje, že jde o nejlepší a čistou drogu". Tedy často nevíte, co jste vlastně užila...
Užití každé drogy je pro organismus velká zátěž. Jde v podstatě o otravu. A každý organismus má někde svůj limit, určovaný psychickopu i fyzickou kondicí, věkem, různými onemocněními, a pod. Vyloučit zdravotní poškození bez vyšetření proto nelze.
Tedy, odpověď zní - pokud potíže neodezní, určitě vyhledejte zdravotní pomoc.
A příště si dobře rozmylste, co děláte. Zdravotní pomoc možná zabrání fatálnímu důsledku, ale nejsme stroje, které lze prostě opravit a jedou dál. Některá poškození zdraví a specificky právě z intoxikací drogami bývají prostě nevratná...!
Dejte prosím vědět, zda je vám lépe.
J.Chudomel