Te0lota
Marek
Dekuji za odpoved. Ale po psychicke strance jsem uplne v pohode. Teplota je fyzikalni velicina ktera se da zmerit...takze zadna toxicka psychoza.
A kdyz zjednodusim dotaz tak zni takhle:
Je zvysena teplota tela standartni ucinek pri podabi pervitinu?
V dokumentech se pise ze ano...zvyseny tep, tlak, teplota...jen se nepise jestli vzdy a o kolik.
No dokumenty jsou dokumenty a praxe je praxe...proto se ptam na zkusenost i z praxe...protoze tu vy urcite mate.
Budu rad kdyz mi odpovite trosku objektivneji nez jen toxicka psychoza...dekuji :)

Odpověděl: Amrit Sen
Opět zdravím.
Nebudu Vám samozřejmě svoje postřehy vnucovat. Každý člověk je jedinečný originál a drogy, tedy i pervitin, na na něj může působit různě, stejně jako dopady jeho užívání se mohou u jednotlivců lišit. Je to tedy velmi individuální.
Zvýšení teploty po užití pervitinu není až tak vzácné, zdaleka však není pravidlem. Naopak po několika hodinách "jízdy" teplota spíš klesá, podobně i v době "dojezdu", ani to však pravidlem není.
Nezlobte se, ale dotaz, o kolik se člověku po užití pervitinu zvedne teplota, je tedy zcela irelevantní. Přijde mi, že jste se na "teplotě", o půl stupně nad běžný normál, nezdravě "zasekl".
Mám za to, že Váš člověk, který nejen odpoví relevantně na Vaše otázky, ale pomůže Vám se toho o sobě a zdravotním stavu dozvědět více, je psychiatr - adiktolog.
Pokud byste měl zájem o kontakt na odborníka, který Vám zdarma a pokud byste si přál i anonymně, poskytne služby, konzultace i poradenství, napište, někoho šikovného Vám doporučíme.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.