Pervitin
Lucka
Dobry den mam prosbu,ziju s pritelem a uz dobry rok mam podezreni ze bere pervitin,kdyz bych koupila test jak dlouho se to cca drzi v moci nebo krvi?Nebo jestli se to da zjistit i jinak?A jaky test je nejlepsi jestli na sliny nebo na moc?

Odpověděl: Markéta Kordová
Lucie, dobrý den.
Než cokoliv podniknete, doporučuji pročíst tyto informace, viz odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Pokud se budete potřebovat po prostudování informací na něco ještě doptat, můžete buď napsat znovu sem, nebo se přímo obrátit na naši specializovanou Poradnu pro rodiče, partnery a blízké a vše co je třeba zkonzultovat v osobním kontaktu. To se mi zdá jako nejrozumnější řešení. Poskytujeme bezplatné služby, mohou být i anonymní. Stačí se jen objednat na uvedených číslech. Pokud se nedovoláte hned, buďte prosím trpělivá, v době kdy kolegové hovoří se svými klienty, telefony nezvedají. Když budete volat na mobil, zavolají zpět hned, jak to bude možné. Můžete se klidně odkázat na mě.
Doporučuji prozatím partnera do ničeho netlačit. Další řešení bych nechala až po té co se v osobním kontaktu poradíte, doplníte informace atd...
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: 9,00 - 17,00 (po domluvě lze i v jinou dobu)
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/poslani.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/prijem-klientu.html
Mějte se hezky, Markéta Kordová