Extáza a následné prejedanie
Barbora
Dobrý večer.Chcela by som sa spýtať na jednu vec.Extázu som po prvýkrát skúsila v máji a odvtedy som ju mala asi 7krat.Poslednú som mala v polovici júna a akonáhle prešli dojazdy som sa veľmi rozjedla.Zaujíma ma či prejednanie je normálne a kedy sa to ustáli.Neplánujem si v blízkej budúcnosti koleso dať ale nepáči sa mi to prejedanie,ktoré býva hlavne vo večerných hodinách.Môže to byť na základe toho,že už koleso som dlhšiu dobu nemala? (Keď som koláčovala jedla som málo a nepravidelne).
Ďakujem za odpoveď

Odpověděl: Amrit Sen
Barboro, zdravím Vás,
díky za důvěru. Sklon k přejídání souvisí s Vaším psychickým stavem a přirozeným nastavením, které dostalo na frak, nebo se v souvislosti s užíváním drog, "ozvaly" Vaše "zděděné", či jiné predispozice.
MDMA, patří mezi psychostimulanty (a hulucinogeny) u kterých se jako projev při abstinenci, objevují přejídání a přibývání na váze, jako velmi typické syndromy. Neznamená to však, že byste je měla užívat, abyste si "udržela", nebo "kontrolovala" váhu. Byla by to cesta do pekel.
Jak správně píšete, při konzumaci, byť občasné (tak bych ji ale už ve Vašem případě nenazval), člověk díky špatné životosprávě kila nenabírá, naopak. Že přibíráte a "doháníte" zanedbanou výživu, může být ze začátku přirozený projev, který se Vám ale může velmi snadno vymknout z rukou. Pokud věnujete zájem a energii udržení zdravé životosprávy, návodů najdete habaděj, budete aspoň trochu sportovat (procházky, kolo, plavání), uděláte pro svou figuru, organismus i psychické zdraví, to nejlepší.
Důležité odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.