Dojazd
Filip
Dobrý deň. Mám taký problém pre troma dňami som užil extazu miešanú z metamfetminom. Užil som len štvrtku a cítim dojaz až do teraz. Neviem si s tým rady, pros poraďte mi.

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Filipe,
díky za dotaz.
Proč nyní cítíte delší dojezd, než li při předchozích intoxikacích, je složitá otázka.
Jednak nespecifikujete, co konkrétně cítíte, "Dojezdem" lze označit celou škálu různých příznaků odeznívající intoxikace. Tak obecně.
Jednak - co koupíte pod označením extáze, je vždy velmi nejisté. Z testování obsahů účinných látek drogy prodávané pod tímto pojmenováním víme, že obsah bývá jak do druhu účinné látky, tak do množství diamentrálně různý. Jsou známi i případy úmrtí po intoxikací "běžnou" dávkou rekreačního užití, protože prostě prodávaný produkt byl násobně koncetrovanější. Zde může být jedna z příčin.
Jiná příčina se potenciálně skrývá v průběhu intoxikace. V prostředí, kde jste se pohyboval, v dehydrataci, v únavě, v psychickém vypětí, klidně i v počasí a tlaku, a podobně.
Musím říct, že drogy, respektive intoxikaci, poněkud podceňujete. Dosud jste měl štěstí. Vaše dosavadní intoxikace, které odhaduji v řádu max desítek pokusů, proběhly asi bez komplikací. To se však asi změnilo. Tak to s drogama bývá. Nikdy nelze odhadnout, jak intoxikace proběhne. Není na bezproblémový průběh žádný recept, ani záruka.
Pokud jde opravdu pouze o dojezd, dříve či později odezní. Buďte v klidu, pijte hodně tekutin a rozhodně neužívejte žádné drogy, ani alkohol. Pokud se váš stav po několika dalších dnech nezmění, kontaktujte odborné pracoviště. Minimálně proto, aby se mohly vyloučit některé možné dopady.
Dejte vědět, jak se vám daří. Pokud byste nějaký kontakt potřeboval, napište si o něj.
J.Chudomel