Podivné chování
Kléča
Zdravim je mi 19 let a asi tak necelé dva roky šnupu piko, ze začátku sem to nebral tak často a nevěděl ani od koho a stalo se mi že mě i okradli..ale před pár měsíci sem poznal přímo výrobce respektive dva,myšleno tak že to kuchtí spolu,abych řekl pravdu v jádru mi nepřijdou zlý,chci cígo dají mi cígo chci si tam něco pučit taky vyhovějí,ale vidim v jejich tvář takovou určitou nasranost protivnost nebo jak to nazvat a už sem to i zažil na jiné lidi co tam byli prakticky bezduvodně i přesto že je seřvou a vyhovějí jim a ani když je nikdo nerozčiluje přijdou mi pořád takový zamračený prakticky nemluvní...což nedává logiku na perníku se hrozně dobře mluví přece já nevim kolikrát co dřív řikat nebo psát, krom toho nestěžuji si že bych toho dostával málo, ba naopak ale proti mému gramu třeba nebo ostatním co máme takový sáček u sebe je to nic proti jejich 100 krát větší porci podle mě aspon než tam mám třeba já,mít toho tolik sám, sem štěstím bez sebe a tipuji že obíhám všechny lidi blízko mě a nestíhám jím cokoliv řikat,navíc peněz těch tam mají taky hromadu podle mě kolikrát tam ležej drobný dvacky atak ruzně po stole,a co mě vubec zaráží jak to je možné že ani po aplikaci se jejich stav skoro nijak nemění a to já si dám trošičku jen proti nim pár zrníček a sem dost už tam žvanim s někym jinym nebo mačkám mobil případně kouřim a vymejšlim v hlavě náký nápady,nevim co dřív.. a co oni si tam šnupou s knížky vždy to vubec nepřipomíná čáru to je prostě bytelná hromada kerou si tam vysypou nijak jí nedrtěj ani nerovnaj a nahrnou to do sebe at to tam leží jak to tam leží, a já to na nich vubec nezaregistruju i když v tom svém stavu je zas tak nijak extra nepozoruju a ani nechci po nich divně koukat,ale musim říct že už mi to divné začíná připadat,toto přeci nedává logiku,jak je to možné,řikám si snad jestli sem jim v životě nestalo něco strašného že se tak chovají přece jen už jim je skoro 40 let tak už asi taky něco zažili. díky za váš názor na to..Kléča

Odpověděl: Jakub Chudomel
Zdravím vás Kléčo,
díky za dotaz.
Jestli se nepletu, ptáte se na, dle vás, podivné chování dealerů. Zajímá vás, proč jsou vaši dva dodavatelé pervitinu mlčenliví až podráždění, proč vám toho prodávají tolik, když jiní prodávají méně a proč sami užívají velké dávky, aniž by se stali euforicky mluvícími či konajícími, jak to znáte u sebe.
Nějaký názor vám mohu napsat, ale jde o čisté spekulace.
Vy je možná vnímáte jaké kamarády, jako blízké osoby, ale oni vás spíše ne. Váž vztah není kamarádský, ale obchodní. Navíc je pro ně velice rizikový, protože tím, že vám prodávají drogy, se dopouštějí trestného činu s rizikem odsouzení na řadu let do vězení a jsou si toho vědomi. V jejich zájmu je si vás držet od těla. Byť preventivně.
Větší dávky berou možná z více důvodů. Jednak jde o rozvoj tolerance. Dlouhodobý a pravidelný uživatel potřebuje a snese opravdu násobně vyšší dávku, než začátečník. To po pár letech poznáte sám. Euforie po aplikaci se již neobjeví, ačkoli budete zvyšovat dávky. Dále možná pervitin ještě s něčím kombinují. Bývá to u dlouhodobých uživatelů velmi časté. S něčím, o čem nemusíte vůbec vědět, ale co účinek pervitinu ovlivňuje. V neposlední řadě se ve vaší přítomnosti asi i kontrolují. Nejste si rovni...
Upozorňuji, že to jsou pusté spekulace.
J.Chudomel