Syn je závislý na marihuaně
Ika
Dobrý den,děkuji za odpověď, tento týden jsem Vám psala dotaz ohledně závislosti syna na Marihuaně..dnes mi přiznal, že to není pouze marihuana, ale vyzkoušel i extázi a dokonce, že měsíc byl na extázi skoro denně. Že už to nechce zkoušet, ale bojuje vnitřně sám se sebou. Jedna část jeho to nechce a ta druhá po tom touží..jako by měl v sobě dvě osobnosti. Pomoc ode mne nechce, prý mu pomáhám tím, že ho mám ráda a jinak že si to musí vyřešit sám v sobě. Ale bojím se, že to nezvládne.Potřeboval by pomoc odborníka, ale nevím jak ho k tomu přesvědčit.Pokud můžete doporučit nějaký kontakt pomoci v Praze budu ráda. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Jsem ráda, že jste se ještě ozvala. Můžete se obrátit na naši specializovanou Poradnu pro rodiče, partnery a blízké a vše co je třeba zkonzultovat v osobním kontaktu. To se mi zdá jako nejrozumnější řešení. Poskytujeme bezplatné služby, mohou být i anonymní. Stačí se jen objednat na uvedených číslech. Pokud se nedovoláte hned, buďte prosím trpělivá, v době kdy kolegové hovoří se svými klienty, telefony nezvedají. Když budete volat na mobil, zavolají zpět hned, jak to bude možné. Můžete se klidně odkázat na mě.
Doporučuji prozatím syna do ničeho netlačit. Je fajn, že se Vám svěřil, to co teď prožívá, před Vámi netají, ale sdílí to s Vámi. Další řešení bych nechala až po té co se v osobním kontaktu poradíte, doplníte informace atd...
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: 9,00 - 17,00 (po domluvě lze i v jinou dobu)
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/poslani.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/prijem-klientu.html
Tak držím palce!
Mějte se hezky, Markéta Kordová