Pervitin po operaci
Deny
Dobrý den,
Jsem si vedoma,ze pernik není nikterak dobrý atd..nicméně jsem roční občasna uživatelka pervitinu. Před dvěma měsícema jsem měla naposled,neboť jsem měla plánovanou operaci (zvětšení prsou před 12dny)a chtěla byt aspoň měsíc před čistá. Chci se zeptat za jak dlouho bych si nyní mohla dat,abych neohrozila hojení po operaci atd ..nechci to podcenit,ačkoliv letní festivaly k tomu lákají,ale radši se Vás chci touto cestou zeptat na Vás názor. Díky moc za Vaši odpověď a Váš čas strávený nad mým dotazem

Odpověděl: Amrit Sen
Deny, zdravím Vás,
díky za důvěru. Je fajn, že máte o Vaše zdraví starost, je zcela na místě. Plastika prsou je výrazným zásahem a zátěží pro imuniutní systém, uvažovat o užití pervitinu je v tomto čase zcela bezpředmětné.
Užívání i jednorázové užití pervitinu při každé nemoci, natož po operaci, tím spíš po zavedení implantátů, může velmi výrazně oslabit Váš imunitní systém, prodloužit, nebo sabotovat nejen hojení, ale "přijetí" implantátů, jako takových.
Nejsem lékař, ani neznám Vaši anamnézu. Nedokážu Vám tedy říci, za jak dlouho od operace můžete užití pervitinu "risknout".  Mohu Vám jen doporučit, abyste jej odložila na co nejdelší možný čas, při zachování základních pravidel bezpečnějšího užití:
Buďte opatrná. Pervitin je velmi nebezpečná droga, s mimořádným závislostním potenciálem.
Nikdy nevíte, jakými látkami, chemikáliemi, fyzikálními nečistotami, bakteriemi, nebo viry může být kontaminován, často je ředěn velmi nebezpečnými příměsemi.
Ani na pohled "čistě" vyhlížející krystalická látka, kvalitu drogy nezaručuje.
Rizik, souvisejících s užíváním pervitinu, je mnoho.
Školáckou chybou bývá zanedbání pitného režimu a následná dehydratace. Další, "dokopávání" se, tedy přidávání si drogy v průběhu jedné "jízdy", včetně kombinování s dalšími drogami, alkohol nevyjímaje.
Porušení zásad bezpečnějšího užití má za následek zvýšené riziko toxické psychózy, dehydrataci, kolaps, selhání životně důležitých orgánů a končit i smrtí.
Pamatujte na to, že před užitím pervitinu byste měla být vždy odpočatá, v dobré zdravotní, psychické i tělesné kondici, v přívětivém prostředí a nikdy neprotahovat "jízdu" déle, než přes jednu noc.
Pít dostatečné množství nealko nápojů a přes možnou nechuť k jídlu, alespoň občas něco výživného zakousnout. Dělat si pauzy, v průběhu „jízdy" pravidelně „chillovat", dávat si oraz od intenzivního dění a hluku.
Následně si poctivě odpočinout, zdravě a vydatně se najíst a napít, osprchovat, vyspat se. Doplnit vitamíny, nejlépe ovocem a zeleninou, případně potravinovými doplňky, také minerály, dobrá je kombinace vápník, hořčík, zinek.
Se zklidněním a usínáním může pomoci čaj z meduňky. Vše koupíte v lékárně, ale i běžných obchodech.
Další užití drogy odložte na co nejdelší čas, snížíte tak riziko vzniku závislosti.
Co dodat?
Snad jen, že pokud se nedokážete bavit bez drog, vyhnout se jim, nebo odložit jejich užití na čas, kdy budete úplně v pořádku, půjde o signál, že přestáváte být nezávislou, ztrácíte zdravou kontrolu nad vlastním životem. Pak bych Vám doporučil kontakt s odbornou podporou a pomocí, probrat situaci, ještě před pádem do "jámy lvové", ze které není snadné se "vyhrabat". Nechat si poradit, co užitečného pro sebe udělat, jak se ochránit, zachránit, bez šílených eskapád, které by jinak mohly následovat.
K tématu:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
Přeji Vám vše dobré, ať jste brzy fit,
Amrit Sen.