Detox
Mony
Ahojík :) nevim jak začít, neni mi posledni dobou dobře už to neni jak driv to piko je humus a ja bych se rada očistila. Nevim jak si mam zaridit detox. Poradite prosim? MonyKa

Odpověděl: Markéta Kordová
Mony, dobrý den.
Je fajn, že máte chuť se svou situací začít něco dělat.
Detox je třeba zařídit předem, nejlépe telefonicky obvolat, kde a kdy je volné místo. S ohledem na kapacitu je třeba počítat s tím, že někdy se na volná místa musí čekat, proto je vhodné začít vše zařizovat v patřičném předstihu. Ne vždy se dá na detox nastoupit úplně hned. Některé detoxifikační jednotky také upřednostňují klienty/pacienty, kteří mají po pobytu na detoxifikační jednotce v plánu další návaznou léčbu buď v léčebně, nebo v terapeutické komunitě.
Jak to vidíte Vy? Chcete jen na detox nebo i dál na nějakou formu léčení?
Veškeré kontakty naleznete v databázi zde: www.drogy-info.cz - v rubrice ,,Mapa pomoci" - podrubrika ,,Druh" - zadat Detoxifikace.
Nebo můžete zajít do našeho Kontaktního centra na Smíchově http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html - kolegové Vám dají vytištěný seznam detoxů, léčeben a komunit a můžeme Vám půjčit i telefon, abyste si mohla vše obvolat (pokud třeba nemáte jak). Nejlépe toto řešit v dopoledních hodinách (každý den je Káčko otevřeno do 9hod mimo pondělí a víkendů). Takže doporučuji tam zajít hned v úterý po 9hod.
Pokud by Vás ještě něco zajímalo, potřebovala se doptat, neváhejte se ještě ozvat.
Přeji dostatek sil a motivace!
S pozdravem, MK