Subotex
Jolie
Dobrý den ,potřebuji poradit ,muj přítel už léta bere subotex (jeho velké výkyvy nálad mi hlava nebere ),rada bych mu pomohla ,prosím na koho se mám obrátit ,dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Jolie, dobrý den.
Můžete Vy sama, bez ohledu na to, jak je na tom  partner s motivací sám nějakou odbornou služby navštívit, využít poradenských služeb pro rodinné příslušníky (nezávazně, bezplatně). Zkonzultovat více a podrobněji Vaši situaci, poradit se jak vhodně komunikovat a postupovat dál, informovat se o možnostech, celkově si doplnit informace, mít prostor, kde můžete bez obav hovořit o tom co se děje, co prožíváte atd...
Uveďte prosím, jaká větší města máte poblíž a jsou Vám dobře dostupná. Pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
Mějte se zatím hezky a určitě se ozvěte.
S pozdravem, MK