Mabron
ribanna
Delší dobu jsem užívala Doretu prolong,později mi lékař psal Mabron 100g na bolesti při artroze 2.stupně.
Při zánětu svalu mi na klinice dali lék na zánět,poradili,abych Mabron vysadila.
Udělala jsem to,ale cítím se dost špatně-nespavost,neklid,apatie,zimnice,průjem,nechutenství...
Domnívám se že to souvisí,ale potřebuju poradit,nevím s kým.Pomůžete?

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý den,
pokud jste vysadila Mabron najednou ze dne na den, můžete pociťovat odvykací příznaky, které vypadají tak, jak je popisujete. Aby se tomu předešlo, vysazuje se postupně znižováním dávky až do úplného vysazení. Odvykací stav není život ohrožující, ale dost nepříjemný. Do dvou týdnů by měl ale odeznít. Když vydržíte, tak Vám bude brzy líp.
Pokud máte bolesti, doporučuji se obrátit na ambulanci pro léčbu bolesti, kde Vám nasadí adekvátní léky a v případě jejich vysazování by Vám i pomohli je vysadit tak, aby Vám nebylo špatně. Můžete se zkusit poradit s praktikem, možno bude mít zkušenosti s postupným vysazováním Tramalu.
Nevím jak dlouho už jste bez Mabronu, ale když už je to týden a víc a vydržela jste, tak počkejte ještě několik dní a budete bez obtíží.
S pozdravem,
VP