Pervitin
DonSalieri
Dobrý den mám trošku problém který si uvědomuji začalo to jen občas na párty teď poslední rok je to skoro kazdy víkend nebo i týdnu ...nekolik let jsem cvičil a jel jídelníčky udělal formu měl fyzičku atd... Pak jsem z nervů přišel o práci a začal jsem znova v jiném městě.Jde o to že si dávám často sice malé dávky ale dávám nebo stačí menší únava nebo mě někdo naštve a musím si dát jsou třeba dny kdy 3-4 nespím ale jelikož jsem pořád fitness na prvním místě tak chodím cvičit práci Teda mám hodně fyzicky zdatnou tahám nábytek mramoruy pořád v jednom kole do toho tréninky stravu se snažím držet ještě jsem o něco přibral jedu pravidelně ovoce aminokyseliny doplňují vitamíny glutamin vločky každý den po ránu jsem začal i česnek ale pořád si dávám protože kafe mě nerozhybe občas do toho nějaký synephrine s cofeinem ... Teď nevím jak z toho ven jsem schopnej to prostě i týden vydržet ale pak stačí maličkost a vím že když dva dny nespím tak se snažím ještě zvýšit přísun vitamínů a do toho i jíst vločky tvarohy hodně mám rád kefír nevin jaký nápor to má na srdce protože u doktora jsem dlouho a ničím nebyl pořád se cítím zdravý i když poslední dobou čím dál víc se cítím unavenější nevím teď co stím vím že to je špatně proto i když jsem na tom tak prostě stravu dodrzuju vitamíny doplňují snad ještě víc většinou pátek sobota neděle nespím jdu až pondělí dám 9 h a pak práce fitko a takhle pořád dokola ani si nepamatuji kdy jsem měl naposledy nějakou dovolenou že bych se jen tak válel mám dluhy které si chci co nejdříve zaplatit a něco v dnešní době našetřit tak jedu takhle v kuse ale bojím se že i když tělu dodavam minerály magnesium fosfor chrom a další vitamíny... Můžete mě poradit jak nějak pomalu z toho ven? Nejsem feťák že bych byl někde na ulici na mě to ani neni poznat protože cvičím snažím se fungovat škoda že den nemá 42h kolikrát mě to spíše uklidni vyklidni ale nespím pak mě Teda stačí 10h spánku a zase se to opakuje

Odpověděl: Amrit Sen
Done, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše obavy i bezmoc. "Sportovní" nátura pro Vás může být, pokud se rozhodnete pustit do křížku se závislostí, výhodou.
Co naopak "hraje proti Vám", že neumíte odpočívat. Budete se to muset, pokud se Vám má dařit obstinovat a abstinenci udržet, naučit. Nejlépe v rámci terapie.
Sport je sice moc fajn aktivita, ale v kombinaci s užíváním pervitinu, tím spíš pro člověka, který neumí užitečně odpočívat se může změnit v naprosto devastační počin.
Je moc dobře, že píšete. Možná Vás uklidní informace, že nejste sám. S podobnými příběhy se setkáváme čím dál častěji. Také to, že z bludného kruhu, který výstižně a realisticky popisujete, je cesta ven.
Jsme v dlouhodobém kontaktu s lidmi, kterým se to podařilo a daří. Žijí spokojený život, v kvalitních rodinných, partnerských, přátelských i pracovních vztazích, s okolím, světem i sami se sebou. Pro ostatní, ať závislé, či ne, jsou stejně, jako pro nás, povzbuzením a inspirací.
Nic nepřichází samo od sebe, ani abstinence, nezávislost a spokojenost. Za štěstím uzdravených stojí velký kus práce na sobě, urazili dlouhou "štaci". Výbavou jim byly a jsou kuráž, vytrvalost, otevřená mysl a upřímné srdce.
Na počátku jejich obratu, změny životního stylu, cesty k úzdravě, byl z pravidla kontakt s odbornou podporou a pomocí, či společenstvím vzájemně se podporujících uzdravených a uzdravujících se závislých, nebo obojím.
Internetové poradenství má své limity. Doporučuji Vám proto zavolat do nejbližší služby, která poskytuje poradenství uživatelům návykových látek a domluvit si termín schůzky. Služby jsou bezplatné a mohou být poskytnuty i anonymně.
Nesejde na tom, jestli si vyberete adiktologickou ambulanci, AT poradnu, nebo kontaktní centrum. Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám kontakty na kvalitní odborníky v dosahu obratem pošleme. Citlivější informace můžete uvést ve skryté poznámce...
Jak potřebná telefonní čísla a adresy, podle oblasti a typu zařízení, můžete vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Při osobním pohovoru, po bližším seznámení se situací, Vám zkušený odborník doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, co užitečného pro sebe můžete udělat. Podpoří Vás a v případě zájmu si můžete domluvit průběžnější konzultace, abyste byl pevnější v kramflecích a věděl, jak reagovat v situacích, které přinese nejbližší čas.
Pokud jste z Prahy, nebo Brna, doporučuji Vám také navštěvovat mítinky NA - Anonymních Narkomanů
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak se máte, jak se situace vyvíjí a jestli Vám byla naše odpověď a doporučení užitečná.
Přeji hodně štěstí, držím palce!
Amrit Sen