Za jak dlouho bude test na thc negativní ?
Kukačka
Dobrý den , už rok kouřim marihuanu zhruba tak 3x týdně ... Je reálné se zbavit tHc za 5 dní , tak aby test na moč vyšel negativně ? Jestli že ano chtěla bych vás poprosit o rdu co mám pro to udělat
Ps: předem moc děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Neexistuje žádný spolehlivý způsob, jak zázračně a rychle dostat THC z organismu. Jediný zaručený recept je neužívat. Pokud se budete snažit pravidelně zvyšovat fyzickou aktivitu, při které dochází k rychlejšímu odbourávání tuků a s nimi i metabolitů THC, případně sauna a pití čistících čajů, může se tento proces mírně urychlit (ale opravdu jen mírně). Zásadní pro detoxifikaci, stále platí úplná abstinence. Nejsem si jistá, že by se Vám to mohlo podařit za 5 dní...
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC se pohybují v těchto přibližných obdobích:
moč - 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
krev  - do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny  - jako u krve
Můžete na své náklady zakoupit volně prodejný test, v lékárnách jsou běžně k dostání a sama se v domácích podmínkách otestovat.
Konzumace marihuany sebou nenese pouze rizika pozitivních testů, ale i mnohá další stejně jako všechny nelegální drogy, tudíž doporučuji zvýšenou opatrnost.
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby napište znovu.
S pozdravem, MK