predavkovani
klara11
Dnes jsem si dala 2 pro mě klasické čáry (jsem víkendoví uživatel).. a po té druhé mi neni dobře.
Mám sucho v puse, celá se potím i ruce, špatně se mi dýchá, zvýšenej tep a točí se mi drobet hlava... chci ticho, nic se mi nechce...
Můžu to nějak zmírnit?

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Kláro,
proč je vám tak, jak vám je, opravdu nevím. To nelze na základě dvou vět odpovědně posoudit. Je příliž mnoho vlivů, které je třeba při náhlé změně zdravotního stavu posoudit.
Každopádně tekutiny, bez alkoholu. A v případě zhoršení se nebojte zavolat sanitku - telefony 155, nebo 112. Pervitin nesmírně zatěžuje organizmus, stejně tak i například počasí posledních dnů...
Jste sama? Pokud by to bylo možné, zkuste k sobě zavolat někoho, komu věříte a kdo na vás může dát pozor. Nechci malovat čerta na zeď, ale třeba v případě náhlé ztráty vědomí.
A žádné další drogy prosím.
Dejte vědět, jak se vám daří.
J.Chudomel