Preventivní prohlídka
Kiklop
Dobrý den,
Za pár dnů jdu na 19ti letou prohlídku k lékaři a mám tam s sebou přinést ranní moč.
Potřeboval bych vědět jestli se na takových prohlídkách dělají testy drog v moči. V tomto případě na THC.
Předem moc děkuji.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
testování na drogy se bez vědomí pacienta neprovádí. Jelikož je vám 19, musel by vás na ně lékař upozornit a vy byste s testem musel souhlasit. Kvalitní laboratorní testy z moči či krve jsou velmi drahé, nedělají se proto bez důvodu.
Na stranu druhou si říkám, že asi přeci jenom marihuanu v nějaké míře užíváte, když vás taková věc zajímá. Máte snad nějaké obavy nebo pochyby, zda je vše v pořádku? Pokud byste chtěl napsat třeba i něco málo k tomuto tématu, neváhejte se ozvat znovu.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.