Odpoveď
Oli
Jsem z Prahy. Máma zná jednoho pracovníka v těchto službách v sananimu, tak bych k němu zašel. Jinak večer se cítím vždy trošku snesitelneji, ale každý ráno se probouzím s hodně divnyma myslenkama, které ani nechápu, každý den vlastně je o tom, že si dělám pořádek v hlavě od stejných myšlenek, ujišťuju se že jsem ve stejné realitě, že to byl je takovej restart apod... Jenže ta úzkost a strach ty myslenky tak umocni, že vypadají tak reálné, pak si řeknu třeba, a co když to tak je .. no hrůza.

Odpověděl: Jakub Chudomel
Opět zdravím Oli,
tak Pražák - fajn, máte různé služby na dosah.
V první odpovědi jsem vám doporučil a poslal kontakt na CADAS, doplním ještě Adiktologickou ambulanci. Žitná 1574/51, 110 00 Praha 1.
E-maily: klinika@sananim.cz (amb. léčba), nebo case@sananim.cz (casemanagement)
Telefony 724 521 913 (amb. léčba) a 727 941 710 (casemanagement).
Pokud se nedovoláte, zašlete SMS. Ozývají se hned, jak je to možné. Více o nich najdete zde: http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance.html.
Doporučuji jedno z těchto pracovišť - CADAS či Adiktologickou ambulanci. Možná by bylo lepší si to zkusit domluvit sám a přímo. Jsou tam sympatičtí pracovníci. Zkuste to.
Držím palce, ať je vám brzy lépe.
J.Chudomel