***
holčička
Dobrý den přeju :). Potřebovala bych poradit. Pravidelně kouřím marihuany - tak v průměru 2 gramy denně po dobu 2 let. Občas si dám xtc, málokdy menší čáru pika. Nemám problémy se školou, jenom s tou krátkodobou pamětí...;)). Ale to řešit nechci. Už tak rok se u mě objevují náhlé výpadky vědomí spojené s omdléváním. Jak rychle to přijde, tak rychle to odezní. Stává se to tak 1x do měsíce. Může to mít spojitost s drogama? Moc nejím, ale myslím, že z hladu to není. Mám docela strach. Díky.

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že by to s drogama souvislost mít mohlo. Ale nejsem schopen vám takhle po netu nijak moc poradit, ani pomoci. V prvé řadě by bylo vhodné vyloučit nějakou somatickou příčinu obtíží. V tom by vám asi pomohl praktický lékař, nebo spíše neurolog. Zkuste někoho vyhledat, případně, kdyby to bylo těžké tak se můžete ozvat (220 803 130) a já vás někam doporučím. Rozhodně ale doporučuju to nenechat jen tak být. Opakovaná náhlá ztráta vědomí trvající již delší dobu je něco, co se nevyskytuje jen tak samo sebou. Příčina může být banální, ale také potenciálně vážná. Kdybyste měla dojem, že se chcete na něco doptat, tak neváhejte.