mediační a probační služba
jéňa
Dobrý den, jaké jsou zkušenosti a ohlasy na fungování mediační a probační služby? Studuji obor veřejná správa a dělám práci na téma drogová problematika a s tím spojené problémy. A tak bych rád tuto okolnost v mé práci zohlednil. Děkuji předem za odpověď.

Odpověděl: Bára Orlíková
Myslím, že vzhledem k tomu, že asi budete potřebovat více informací, než které se vejdou do krátké odpovědi, asi vám spíš předám kontakty, kam se můžete obrátit a kde by vám tyto informace poskytli. Můžete kontaktovat vedoucího Probační a mediační služby, mgr. Michal Špejra, Wenzigova 6-8, Praha 2, tel. 224 26 23 75, l. 242 nebo 224 26 15 52. Nebo se můžete obrátit na Právní poradnu Asociace neziskových organizací, která se zabývá zejména problematikou legislativy v drogové oblasti, kontakt najdete na našich stránkách v pravém sloupci. S oběma institucemi spolupracujeme a myslím, že naše zkušenosti i zkušenosti našich klientů s těmito službami jsou pozitivní.