***
ted
Potřebuji poradit, a nemám nikoho, na koho bych se obrátila. ...Se svým přítelem jsem chodila asi rok, ale na mě to byla dlouhá doba a já chtěla volnost.A tak jsem to ukončila. A zanedlouho jsem skusila pervitin(Od té doby si ho dávám každý víkend).Mrzelo ho to, ale mě to bylo jedno...Uplynuli asi dva měsíce od té doby, co jsem to zkusila..A teď mě to hrozně mrzí, nechci to!Ale vím, že si zase dám :( Minulý týden jsem se s ním o tom byvila, že bych chtěla přestat, protože je nejvyšší čas, ale že potřebuju nějaký cíl.Protože on byl jediný, kdo mi mohl pomoci.Ale on říkal, že to chce čas, že nechce, abych ho zase poslala do pr.... Nevím, co mám dělat.Když jsem na dojezdech, vždycky pláču, tak 3hoď. v kuse...Vím, že jsem hloupá..Je to trapný dotaz a nesmyslný, ale já opravdu nevím, jak dál..Předem děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Jestlim tomu dobře rozumím, tak vaše užívání je občasného charakteru a je relativně krátkodobé (tj. 1x týdně po 2 měsíce). Pokud je to tak, nemuselo by vysazení drogy znamenat až tolik práce. Možná když si zmapujete současnou situaci kdy jste sama se sebou nespokojená, rozešla jste se s partnerem, máte dojem, že to byla chyba - najednou vám chybí nápň času, smysl spousty věcí se kamsi ztrácí, ...? Tak možná varianta vyplnit svůj čas pařením je docela logickým východiskem. Takže - pokud se pokusíte něco změnit, věnujete tomu jisté úsilí a zapracujete na aktivitách které by mohli vyplnit váš čas - mohlo by se to povést. Pokud máte dojem, že tohle vám z nějakého důvodu nejde - existuje možnost se zastavit a pokusit se o něco takového s naší pomocí. Stačí se ozvat a my vám s něčím takovým můžeme pomoci. Stačí zavolat (220 803 130) a dohodnout si schůzku. Ale existuje i varianta, že s námi zůstanete v kontaktu prostřednistvím netu a společně budeme pracovat na nějakých smysluplných krocích. P.s. Tak trochu spoléhám na variantu, že jste při své krátkodobé zkušenosti zvolila jiný než injekční způsob užívání. Kdyby tomu bylo tak, že berete injekčně, doporučoval bych se zastavit v každém případě. To proto, že bych vas asi doporučil ke kolegovi který by vyloučil možné komplikace spojené s injekčním usem. Pravděpodobnost nákazy některými infekčními chorobami je sice při krátkodobém injekčním užívání drog sice relativně malá, ale stálo by za to ji nepodcenit.