***
babsy
chtěla bych se zeptat když půjdu navštívit psychiatra s tím že mám problém s drogami a velké deprse jestli je povinen zachovat lékařské tajemství.studuji dost choulostivou školu na tuto věc a bojím se že se to provalí a vyhodí mě .Děkuji

Odpověděl: Martin Hulík
Do školy by se tato informace dostat neměla. Stoprocentně to ale říct nejde. Můžeme vám ale nabídnout kontakt na psychiatra či jiného odborníka, kde je to zaručené (obvykle doporučujeme lidi, které známe a víme jak s klienty a informacemi o nich pracují). Napište, odkud přibližně jste a my se pokusíme něco vymyslet. Pokud trváte na psychiatrovi, kterého jste si vybrala, prostě se ho zeptejte, jak bude s informacemi o vás nakládat - měl by vám dát jasnou odpověď. Stačí to takhle?