Proč
Luci
Už je to delší dobu co jsem měla asi 4xextázi,všechno bylo v poho,parkrát huléní to mi nikdy nedělalo dobře..nakonec pervitin v hodně malém množství!Už je to asi 3měsíce co jsem nic neměla,ale pořád mám hrozné stavy-strach,úzskost,třes,prostě hrozné stavy už nevím co dělat!!!Můžete mi poradit?Mám strach ze všeho a všech i s paralenu!Luci

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, vůbec se Vám nedivím, že Vás momentální situace znervózňuje, určitě to není nic příjemného mít takové úzkosti. Píšete, že jste měla párkrát extázi a THC. Po takových drogách není až tak typické mít podobné stavy, ale možné to samozřejmě je. Také je ale možné, že drogy jen podpořily něco, k čemu jste měla sklony už dříve, ale ještě se neprojevily. Z tak krátkého dotazu a po internetu není možné říct, kde je příčina Vašich problémů. Určitě bych Vám ale doporučovala navštívit psychiatra nebo alespoň psychologa, který se pokud možno zabývá i drogami. Je ale zrovna tak možné, že příčina je úplně jinde a jde jen o schodu okolností, ale to právě dokáže posoudit jen odborník při přímém kontaktu s Vámi. Pokud jste z Prahy, můžete, pokud budete mít zájem, zavolat do Denního stacionáře SANANIM a zkonzultovat celou situaci s MUDr. Minaříkem (tel. 220 803 130)a případně se s ním domluvit i na osobním kontaktu. Pokud nejste z Prahy a potřebovala byste kontakt na nějakého odborníka, měli by Vám ho poskytnout v AT poradně, která funguje v rámci každého okresu, nebo Vám je ráda pošlu, pokud to bude v mých silách. Přeji mnoho štěstí v řešení Vaší situace. S pozdravem Jana Justinová