Marihuana
Sheep
Dobrý den, chtela jsem se zeptat. V pátek jsem s kamarady hulila, jenze to byl nejaky silný skunk a ja se totalne prehulila.Bylo to vecer.Hulím prilezitostne, tak dvakrat do mesice a to nejaky venkac, travu z pod lampy jsem nikdy nemela.Vubec jsem nevedela kde jsem, prisla jsem si jako v jine dimenzi.Byl to orpavdu nejhorsi stav v mém zivote.Druhý den ráno Jsem citila podobny stav ale mnohem lepsi.Dnesk je nedele rano, a ja si pripadam stale tak nejak jeste mimo.Tak jako otupěle.Myslíte,ze se to muze stát, nebo se mi nejak trvale neco poskodilo v hlavě? Mám velký strach, hrozne toho lifuju ia uz nikdy nechci mit nic spolecneho s drogami,ale bojím se,ze uz je pozde a navzdy se budu cítit takhle.Dekuji za odpoved.(Je mi 18 let)

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Je to teprve dva dny, nepropadejte panice. Pokud byla marihuana opravdu silná (jako, že to vypadá, dle toho jak jste to popsala, že byla), tak tento stav není neobvyklý. Samozřejmě, že kdyby to neustupovalo, stále jste se cítila divně i další dny, tak se ozvěte a něco vymyslíme. Zkuste svou pozornost odvrátit jinam, zaměstnejte se nějakou činností, udržujte pitný režim (ne alko, ne kávu, ne colu a ne energidrinky). Můžete doplnit vitamíny, vyváženě se najezte. Za pár dní byste se měla cítit zase v normě. Každopádně se ozvěte, jak to s Vámi vypadá.
Jak jsem zmínila, kdyby to neustupovalo nebo se to výrazně horšilo, tak se ozvěte a napište, jaká města máte v dobrém dosahu.
Přeji, ať je brzo lépe!
S pozdravem, MK