Ukládání a odbourávání THC
M.M.11
Dobrý den, chci se zeptat, jestli se THC ukládá a odbourává jinak, pokud se nekouří, ale aplikuje jako mast? Vyrobila jsem si vlastní konopnou masticku, mám podezření, že je dosti silná a vlastně vůbec nevím, jak se THC metabolizuje... Každý den si s ní mažu ruce a různé bolistky, tak mě napadlo, jestli to nemůže být potenciálně problém třeba při silniční kontrole...? Jinak než mastí do sebe THC nedostanu :))

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Použití konopné masti s účinnou látkou THC se do organismu vstřebává. Záleží na obsahu účinných látek THC, tedy na kvalitě konkrétní drogy. Takže mast s vyšším obsahem se na výsledku testu projevit může.
Detekce THC moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
Detekce THC krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
Detekce THC sliny = jako u krve
Pokud byste chtěla mít jistotu a věděla tak jak na tom jste, lze zakoupit volně prodejný orientační test (v lékárnách a na netu jsou běžně k dispozici) a v domácích podmínkách se otestovat.
Stačí to takto?
S pozdravem, MK