Extáze - celá nebo rozdělená
Ver
Dobrý den, chci se zeptat jestli je jedno zda si dám např. jeden víkend celou extázi (najednou) anebo půlku extáze jeden víkend a příští víkend druhou půlku.
Je jedna možnost nějakým způsobem horší nebo to vyjde na stejno?

Odpověděl: Amrit Sen
Ver, zdravím Vás,
díky za důvěru. Jsme drogová poradna a naší náplní je především pomáhat lidem, kteří v jakékoli souvislosti s návykovými látkami trpí, často jde o život. Také informovat o rizikách, která užívání drog provází, pomáhat je minimalizovat a předcházet možným následkům, podpořit závislé v směřování k léčbě.
Z našeho pohledu by pro Vás bylo nejlepší se drogám vyhnout.
Pokud jde o množství, platí, že čím nižší dávka a mírnější intenzita užívání, tím jsou rizika i negativní dopady menší.
Mám pocit, opravte mne, jestli se pletu, že nám nepíšete poprvé a že si více, než zahráváte. Pokud už nejste závislá, nezastavíte se, nepřeladíte do bezpečnějšího, šťastnějšího „módu", brzy se závislou stanete.
Doporučuji Vám si o tématech, na která se ptáte, a nejen o nich, osobně popovídat s odborníkem. Nezávazně, anonymně, bezplatně. Není nad osobní pohovor.
Zavolejte do nejbližší AT poradny, adiktologické ambulance, nebo kontaktního centra a domluvte si termín schůzky. Při osobním pohovoru, s respektem k životnímu stylu, který jste zvolila, dostanete odpovědi i na další otázky, a nejen to. Získáte pochopení, respekt a podporu, projevíte li o ni zájem.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám kontakty na vstřícné odborníky v dosahu, obratem pošleme. Osobnější informace můžete uvést ve skryté poznámce, nebo budete li si přát, nezveřejníme naši komunikaci vůbec. Pošleme kód, po jehož vložení na patřičné místo úvodní stánky poradny, se dotaz i odpověď, znázorní jen a pouze Vám.
Jak můžete potřebné kontakty na odborníky, podle oblasti, typu služby a zařízení, vyhledat sama, se dozvíte na našich stránkách, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Budeme rádi, když napíšete, jak se máte, jak se situace vyvíjí, a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Přeji Vám vše dobré, držím palce. Buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.