výpadek paměti
sophien
dobrý den, včera jsem si s kamarádka a připila havanou, zmizela jsem na dvě hodiny a po vrácení jsem zjistila, že mám po rukou modřiny, škrábance, a jeden kousanec předních zubů. Vůbec nic si z těch dvou hodin nepamatuju ale jinak vše. Děsí mě to a nikdy se mi to nestalo. Děkuji za odpověď a možné vysvětlení mého výpadku

Odpověděl: Amrit Sen
Sophien, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše znepokojení i děs.
Každý člověk je originál a alkohol na něj může působit různě. Reakce, kterou u Vás alkohol vyvolal, není úplně neznámá. Má dokonce název, omlouvám že si ho už nevybavím.
Jde o to, že se vzácně, častěji některým ženám, stane, že i po malé dávce alkoholu, nepřevyšující například 2 dl vína, nebo jedno "štamprle", ztratí ponětí o čase i realitě. Tento syndrom nemá s běžnou opilostí mnoho společného. Policisté je pak nachází daleko od domova, nebo míst, kde se pohybovaly, například na vlakových nádražích, v "cizích" městech, bloudící po luzích a hájích, aniž by si dotyčné cokoli od krátké doby po užití alkoholu, do doby, kdy se "stabilizují", pamatovaly. Zpravidla jde o kratší časové úseky, které však mohou trvat i mnoho hodin.
Většina těchto žen v přechozím čase neměla problém s alkoholem, natož se závislostí...
Modřiny, škrábance a kousanec svědčí o tom, že máte za sebou velmi rizikový a nejspíš i nepříjemný zážitek. Možné je i to, že bez ohledu a souvislosti s užitým alkoholem, Vaše psychika "zážitek" vytěsnila a zablokovala, v rámci "sebeobranných mechanismů".
Těžko říci, tím spíš takto na dálku. V každém případě byste si měla o zážitku, zkušenosti, poradit, popovídat s odborníkem, psychologem, nebo psychiatrem.
Víte o někom? Pokud ne, poraďte se s rodinou, nebo s někým z okruhu blízkých přátel a nechte si odborníka doporučit.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám s vyhledáním kontaktu na odborníka pomůžeme.
Citlivější údaje můžete uvést ve skryté poznámce, nebo budete li si přát, nezveřejníme naši komunikaci vůbec. Pošleme kód, po jehož vložení do patřičného místa úvodní stránky poradny, se dotaz i odpověď, znázorní jen a pouze Vám.
Co je jisté, že jste dostala signál od Vašeho organizmu, těla a zejména psychiky, že pro Vás alkohol není tím pravým, respektive, že byste se mu měla napříště vyhýbat. V opačném případě riskujete, že se může stát v podstatě cokoli. To znamená, může jít o Vaše zdraví i život.
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak se situace vyvíjí, a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Držím palce, přeji Vám, ať jste co nejdříve v pořádku,
Amrit Sen.