Kokain
Karlinka
Doplnuji svuj minuly dotaz. Myslin ze se sveril uplne. Drogy prodava. Sam zacal travou a presel na kokain. Zacnu od pocatku. Byl vzdy chytre dite. Mela jsem ho hodne brzo a pomahala mi tchyne. Bohuzel mi nedoslo, ze jeji vychova mi pridela do budoucna mnoho trapeni. Syn nikdy nic nemusel. Kdyz jsem chtela aby neco udelal, stezoval si tchyni a ta mi vyhrozovala socialkou. Byla jsem nezletila a tak jsem se bala. Kdyz si v noci vzpommel, ze chce vajicka, dostal je. Byl u nich jako princ. Chodil jen v bilem obleceni, snidal kaviar. Nakonec se pokusila tchyne pozadat o svereni do pece. Vyhrala jsem soud a prestala se ji bat. Jenze to uz mu bylo 6let. Pak jsem mela jeste 4dalsi deti. S manzelem jsem od svych 13let a jeho 17let. Jsme spolu dodnes. Syn ma uplnou rodinu. I kdyz ne vzdy slo vse u tak mladych lidi hladce. Dospivani moje vedle syna ma na tom asi i svuj podil. Syn mel same jednicky a nikdy se neucil. Tchyne mu rikala, jak je skvelej a on se citil výjimečně. Po odchodu na prumyslovku dostal kopacky od jeho lasky. Musel se jiz ucit a neslo mu to. Zacal hulit travu, hrat hry. Porad nam rikal jak se za nas stydi. Navstivila jsem s nim psychologa z diagnostaku v Krci. Řekl at pockam az mu bude 18 a vyhodim ho. Ze si musi vazit veci. To jsem nedokazala. Manzel ho vzal na statek za svagrem. Tam byl dva roky a horsilo se to. Po tu dobu se mnou nemluvil a ja se trapila. Pak se vratil. Sehnala jsem mu skolu. Nastoupil na gympl....bohužel se na nej vzkaslal. Prodava fet. Ted jiy dospel ze uznava jak hrozne se choval. Rika te nas ma rad a mrzi ho to. Dokonce mi dal penize na dluh na zdravotnim. Rikal ze chce prestat. Porve ro zkusil a po deviti dnech nevydrzel. Videla jsem ho kdyz prijel a byl sjetej. Omlouval se, ale byl sebevedomej. Myslim ze mu droga dava to co nema. Sebevedomi. Davaji mu penize ktere u nas nemel. Po jeho odjezdu je mi vzdy zle. On i dalsi dcera ziji samostatně. Je jim 21 a 18let. Dcera bohužel studuje a po vzoru bratra huli travu. Ted ma pritele co bere pervitin. Moc se o ne bojim. Vzdy jsem chtela uprimnost a tak ji mam. Jen nejak nevim jak ty informace zvladnout. Nemela jsem to dopustit....

Odpověděl: Amrit Sen
Karlinko, opět zdravím.
Děkuji za doplnění informací, dotaz jsem si přečetl několikrát, Váš příběh je silný.
O to více jsem přesvědčen, že tím, kdo potřebuje v tomto čase pomoc především, jste Vy.
Syn podle všeho, bez odborné pomoci, nebo podpory svépomocného společenství uzdravujících se a uzdravených závislých, dlouhodobě abstinenci udržet nedokáže, o změně životního stylu nemluvě, a ani s dcerou Vás nejspíš v nejbližší době nečeká jen radost...
Kontakty na služby pro rodiče uživatelů návykových látek už máte. Na nic nečekejte a využijte je.
Jak získat další kontakty, pokud nejste z Prahy, také víte.
Znova nabízím, že Vám kontakty na kvalitní odborníky v dosahu, když napíšete, ze kterého, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, pošleme. Citlivější údaje můžete uvést ve skryté poznámce, nebo budete li si přát, naši komunikaci nezveřejníme vůbec. Pošleme kód, po jehož vložení do patřičného místa úvodní stránky naší poradny, se dotaz i odpověď, znázorní jen a pouze, Vám.
Na konzultaci, po telefonickém objednání, pokud to jen trochu půjde, vezměte i manžela.
Kdo nedokáže pomoci sobě, těžko může být platný někomu dalšímu. S vlastními výčitkami se rozlučte, nic nespraví, jen Vás svazují.
Život svých dětí už v rukou mít nebudete a pokud ano, bude to špatně. Podporu syna podmiňte léčbou závislosti. Uchopte tedy ten svůj, dovolte si užitečné, fajn věci, ať už budou vypadat jakkoli. Staňte se inspirací, máte nárok na štěstí i na to, se o ně dělit.
Přeji hodně štěstí, Vám i rodině, kdykoli napište,
Amrit Sen.