kde je hranice přežití
Michal1990
dobrý večer, pár měsíců kombuniju léky diazepam - tableta po 5mg, pár tabler zaldiar - tableta 37,5 mg, nějaký tramal, codein, hypnogen a nějaké kapky na spaní a když na to příjde, zapiju po pár psnákama 40 procentní vodky. Během pár minut začnu blouznit, slyším hlasy které tu doopravdy nejsou a co vím z doslechu, mluvím uplně z cesty ( hlvně o věcech které se staly před strašně dlouhou dobou - aale jsou to věci nepodstatné ale já si pry myslím že se dějí ted. svůj život se ještě ukončit nechystám, protože pořád věřím, že se všechny černé mraky můžou rozehnat a paprsky sluníčka mě osvítí...Můj dotaz spočívá vtom, kolik toho je přípustně, aby to nebyl smrtící dávka. Děkuji. Michal :)

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý den,
na tuhle otázku Vám nechci odpovídat, přijde mi to neetické z pozice lékaře. Netuším, co se Vám na popisovaných stavech může líbit, že uplně ztrácíte kontrolu a sám ani moc netušíte, co se s Váma děje. Asi to pro Vás nějaké benefity má, to je Vaše rozhodnutí. Zaděláváte si na problém, ale do toho Vám nebudu mluvit a ani nechci.
Doufám, že se nebudete zlobit, že z uvedeného důvodu Vám neodpovím. Chci Vás ale upozornit, že pokud kombinujete všechno možné, tak se můžete klidně zabít i panákem vodky a jedním diazepamem. Nemusí jít nutně o otravu, ale můžete ve Vašem blouznění natolik ztratit kontrolu, že si sám nevědomě a neúmyslně můžete smrtelně ublížit, nebo si můžete způsobit doživotní následky. Nehody se občas dějí.
S pozdravem,
VP